۱۲ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۷

امام جمعه گناوه:

شهید سلیمانی پیرو و متعهد به ولایت فقیه بود

شهید سلیمانی پیرو و متعهد به ولایت فقیه بود

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: از ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اخلاص و پیرو و متعهد بودن به ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر با اشاره به روایاتی از پیامبر گرامی اسلام (ص) درباره حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: ولادت حضرت زهرا (س)، کوثر پیامبر (ص)، دشمنان اسلام و پیامبر را که به خیال خام خود تصور می‌کردند با از دنیا رفتن پیامبر (ص)، اسلام و قرآن نابود می‌شود، مأیوس و ناامید کرد.

وی گفت: کوثر خیر کثیر است و خداوند این عطیه و کوثر را به پیامبر (ص) عطا فرمود.

امام جمعه گناوه ادامه داد: امروز از افتخارات ما این است که امام راحل بنیانگذار کبیر نظام اسلامی از نسل کوثر بودند و هدایت و زعامت مسلمین جهان بر عهده مقام معظم رهبری از نسل حضرت زهرا (س) و کوثر است.

امام جمعه گناوه با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی خود را به کوثر حضرت فاطمه زهرا (س) وصل کرد و ماندگار شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی شیعه تراز عصر غیبت است گفت: یاری دهنده دین خدا، ارتباط با ولایت و ولی خدا و مردم، جهاد در راه خدا ویژگی‌های شیعه تراز عصر غیبت است که این ویژگی‌های شاخص شهید سلیمانی بود که توانست در برابر دشمنان و معاندان ایستادگی کند.

وی گفت: از ویژگی‌های سردار محبوب دل‌ها شهید قاسم سلیمانی، اخلاص این ابرمرد جهان و تاریخ و پیرو و متعهد بودن به ولایت فقیه بود و همانگونه که رهبری فرمودند ایشان یک مکتب بود.

وی با اشاره به سالروز ارتحال مصباح یزدی گفت: این عالم مجاهد شخصیتی جامع، با علم، تقوا، صفا و مرید رهبری و ذوب در ولایت بود.

امام جمعه گناوه از حضور حماسی و پرشور همه مردم و مسئولان و دست اندر کاران در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ در این شهرستان تقدیر کرد.

کد خبر 5983634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha