۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵

یک استاد دانشگاه:

دشمن در عرصه رسانه انقلابیون را هدف گرفته است

دشمن در عرصه رسانه انقلابیون را هدف گرفته است

مشهد- یک استاد دانشگاه گفت: در حال حاضر نشانه گیری دشمن در فضای مجازی از مردم عادی فراتر رفته و به سمت افراد انقلابی که دین را به عنوان اصل زندگی قبول دارند تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید اسماعیلی ظهر پنجشنبه در نخستین جشنواره بین المللی رسانه و فضای مجازی سلمان که در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در جهانی به سر می بریم که با نفی معنویت و هجوم موج الحاد روبرو هستیم.

یک استاد دانشگاه بیان کرد: با چندخدایی روبرو هستیم و مرد عنکبوتی را می‌بینیم که ذهن جهان را درگیر کرده و نظیرش تولید نشده است.‌

وی با اشاره به اینکه باور به عالم غیب در تولید محتوا بسیار مؤثر است، خاطر نشان کرد: فضایی که اسم ائمه اطهار به میان می‌آید، ملائک حضور دارند و ایمان به ملائکه به اندازه ایمان به خدا ارزشمند است.

اسماعیلی ماتریالیسم، لیبرالیسم و مارکسیسم را ارکان تمدن شیطانی عنوان کرد و گفت: سکولاریسم تعداد بسیاری از بچه‌های مسلمان را درگیر کرده است، از این رو آگاه سازی وظیفه ماست.

یک استاد دانشگاه ابراز کرد: نشانه گیری دشمن در این ایام از مردم عادی فراتر رفته و به سمت افراد انقلابی که دین را به عنوان اصل زندگی قبول دارند تغییر کرده است.

وی فعالیت در عرصه رسانه را امر به معروف دانست و گفت: این فعالیت ارزش والایی دارد و عمل رسانه‌ای بدون اشک و بیداری سحر اثر ندارد.

کد خبر 5985498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha