۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۵۱

پس از حمله تروریستی؛

حضور گسترده مردم بر سر مزار حاج قاسم نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

حضور گسترده مردم بر سر مزار حاج قاسم نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: موج گسترده حضور مردم بر سر مزار سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس‌ از حمله تروریستی کرمان بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد پنج‌شنبه شب در تجمع اعتراضی مردم مرکز خراسان شمالی که در میدان شهید بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: حادثه تروریستی کرمان نشان دهنده زبونی استکبار و تلاش مذبوحانه برای انتقام از پیروزی‌های جبهه مقاومت است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: حمله تروریستی کرمان به منزله ناامیدی دشمن از جنگ نرم و روی آورن چندباره به جنگ سخت بر علیه انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: خطر مکتب شهید سلیمانی برای دشمن آن‌قدر بزرگ است که از زائرین مزار پاک این شهید والامقام نیز احساس خطر می‌کنند.

حسین‌نژاد گفت: هابیلیان و قابلیان منقطع نمی‌شود و این مسیر حق و باطل کماکان تداوم دارد.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: بمبارارن غزه نیز به اذعان همگان اوج ناتوانی اسراییل غاصب و خبیث است و الا کشتن زن و کودک پیروزی میدان نبرد نیست.

وی در ادامه ضمن تسلیت به خانواده شهدا و مجروحین این حمله تروریستی کرمان خاطر نشان کرد: انتقام خون پاک این شهیدان والامقام به زودی گرفته خواهد شد.

حسین‌نژاد گفت: موج گسترده حضور مردم بر سر مزار سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از حمله تروریستی بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

کد خبر 5985598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha