۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰

مهر گزارش می دهد؛

فریاد خشم مردم استان تهران علیه تروریست های حادثه کرمان

فریاد خشم مردم استان تهران علیه تروریست های حادثه کرمان

تهران- مردم در سراسر استان تهران علیه تروریست های حادثه کرمان فریاد خشم و انزجار سر دادند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها؛ امیرماهان محمدی: ده‌ها هزار نفر از مردم در شهرستان‌های استان تهران پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه، در محکومیت جنایت دشمنان مکتب مقاومت و ایستادگی حاج قاسم سلیمانی و مردم ایران اسلامی، به خیابان آمده و راهپیمایی با شکوهی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان برپا کرده و خواستار اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مردم در مقابله با توطئه‌های استکبار شدند.

در قرچک راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب علیه ملت ایران اسلامی که خود را در جنایت گروهک تروریستی داعش در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان در کرمان نمایان ساخت، ابراز داشتند.

خشم ورامینی‌ها و قرچکی‌ها از اقدامات جنایتکارانه تروریست‌ها

سرپرست فرمانداری قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: دشمنان قسم خورده نظام و استکبار جهانی که بارها از مقاومت مردم ایران سیلی خورده‌اند، این بار خشم و کینه خویش از حاج قاسم سلیمانی را در به شهادت رساندن زائران سردار دل‌ها به نمایش گذاشتند غافل از اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی با خون شهیدان، درخشان‌تر می‌شود.

حسین فخاری افزود: دشمنان نظام بدانند که مکتب حاج قاسم سلیمانی که همان دفاع از مظلوم و ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و استکبار است، فراموش نمی‌شود بلکه از نسلی به نسل دیگر و از در جای جای ایران اسلامی نفوذ پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه تروریستی، غم بزرگی را بر قلب مردم ایران گذاشت ولی قطعاً عزم آنان را در مقابله با دشمنان مستحکم‌تر از قبل می‌کند.

مردم ورامین نیز پس از اقامه نماز جمعه، با حضور در خیابان، اقدام تروریستی در کرمان را محکوم و از عاملان این فاجعه ابراز انزجار کردند.

فریاد خشم مردم استان تهران علیه تروریست های حادثه کرمان

این راهپیمایی امروز، ۱۵ دی با حضور اقشار مختلف مردم از مقابل مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین تا گلزار شهدای سید فتح الله برگزار شد و راهپیمایان با سردادن شعار این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

همه اقشار جامعه در این تجمع حاضر شدند و خطاب به دشمنان فریاد سر داده و اعلام کردند که با اینگونه حرکات نمی‌توانند در وحدت و همبستگی ملت ایران هیچگونه خللی ایجاد کنند.

مردم شهرقدس و شهریار حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

مراسم راهپیمایی برای محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان، همچنین بعد از اقامه نماز جمعه در شهرهای قدس و شهریار نیز برگزار شد.

مردم شهر قدس در این راهپیمایی نسبت به جنایت تروریستی در کرمان اعتراض و آن را محکوم کردند.

امام جمعه شهر قدس در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عمال استکبار جهانی که از انقلاب اسلامی خصوصاً از حاج قاسم به عنوان فرمانده جبهه مقاومت سیلی خورده به دنبال انتقام از ملت ایران هستند.

حجت الاسلام حمزه محمدی ضمن تبریک به خانواده شهدای کرمان گفت: ننگ ابدی و جایگاه جهنم برای قاتلان این شهدا است.

فریاد خشم مردم استان تهران علیه تروریست های حادثه کرمان

فریاد انزجار از تروریست‌ها از شمال تا غرب استان تهران

مردم ملارد نیز با راهپیمایی بعد از نماز جمعه، حمله تروریستی کرمان را محکوم کردند، این راهپیمایی که با حضور مردم شهید پرور و انقلابی ملارد در غربی‌ترین نقطه استان تهران برگزار شد، ملاردی ها با حضور در خیابان‌ها انزجار خود را از عاملان حادثه تروریستی کرمان اعلام کردند.

در شمیرانات نیز جمعی از نمازگزاران لواسان بعد از پایان نماز جمعه با انجام راهپیمایی انفجار تروریستی کرمان را محکوم کردند، در این راهپیمایی مردم با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر داعشی و تکفیری» انزجار خود را از این اقدام تروریستی نشان دادند.

در پایان راهپیمایی نیز قطع نامه‌ای در محکومیت این اقدام خوانده شد.

این راهپیمایی در بیش از ۴۰ نقطه از استان تهران برگزار شده است.

بر اساس این گزارش، حادثه تروریستی کرمان عصر چهارشنبه ،۱۳ دی در مسیر گلزار شهدای این شهر رخ داد و در این جنایت ۸۴ زن و مرد و کودک مظلومانه به شهادت رسیده و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.

کد خبر 5985998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha