۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۴۵

وزیر کشور:

زیتون طارم باید برندسازی شود

زیتون طارم باید برندسازی شود

زنجان-وزیر کشور گفت: محصولات شهرستان طارم به ویژه زیتون این منطقه  باید برندسازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در جلسه شورای اداری شهرستان طارم بر لزوم برندسازی محصولات این شهرستان به ویژه محصول زیتون تاکید کرد و گفت: در خصوص محصول زیتون علاوه بر برندسازی باید برای آن یک مرکز تحقیقات راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از ضرورت‌های امروز محصولات کشاورزی قبل از رسیدن به دست مصرف‌کنند، فرآوری این محصولات است که این موضوع در خصوص محصولات کشاورزی طارم نیز صدق می‌کند، افزود: برای اینکه بتوان محصول زیتون طارم را برندسازی کرد، ابتدا به ساکن باید برای این محصول در دانشگاه زنجان یک مرکز تحقیقات خاص راه‌اندازی شود.

این مسوول با بیان اینکه طارم جزو مناطقی است که می‌تواند به لحاظ برخورداری از ظرفیت‌های بالقوه به مرکز اقتصادی قوی در حوزه کشاورزی تبدیل شود، ادامه داد: نمونه بارز این ظرفیت را می‌توان در محصول ارزشمند زیتون طارم مشاهده کرد که در این خصوص می‌توان برای این محصول زنجیره ارزش افزوده راهبردی تعریف کرد.

وزیر کشور در ادامه گریزی به انتخابات اسفندماه امسال و لزوم مشارکت حداکثری در این صحنه مهم سیاسی زد و افزود: آمار بیانگر آن است که مردم این شهرستان مشارکت 81 درصدی در انتخابات سنوات گذشته داشته‌اند که این خود حاکی از رضایت‌مندی مردم این شهرستان از عملکرد دولت‌مردان است.

وحیدی همچنین مسائل اجتماعی و فرهنگی را جزو موضوعات مهم و اولویت‌دار عنوان کرد و یادآور شد: به هر میزان که ارتباط بین مردم و مسوولان، ارتباط تنگاتنگ و تعامل سازنده باشد، به همان میزان رضایت‌مندی در مردم افزایش خواهد یافت.

این مسوول از مردم شهرستان خواست تا در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی که نتایج آن به طور مستقیم به خود مردم بازمی‌گردد، کمک‌حال مسوولان باشند.

کد خبر 5987254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha