۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶

مدیر حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن اردبیل:

۵۶۳ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام در اردبیل احداث شده است

۵۶۳ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام در اردبیل احداث شده است

اردبیل- مدیر حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: ۵۶۳ واحد مسکونی توسط دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) توسط بنیاد مسکن در نقاط مختلف استان اردبیل احداث و تحویل نیاز

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پورجم پیش از ظهر یکشنبه در نشست منطقه ای مسئولان حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن منطقه شمالغرب کشور در اردبیل اظهار کرد: برای حل مشکل مسکن نیازمندان و گروه های آسیب پذیر بنیاد مسکن فعالیت های گسترده ای را در استان اردبیل داشته و توانسته با بهره گیری از ظرفیت حساب ۱۰۰ و خیرین واحدهای مسکونی مناسب، ایمن و کیفی را احداث و تحویل متقاضیان دهد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از ۱۷ هزار و ۹۷۰ میلیون ریال کمک های نقدی خیرین و نیکوکاران توسط دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) جمع آوری شده است.

مدیر حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن استان اردبیل ادامه داد: این کمک ها در ۱۲ شهرستان استان اردبیل جمع آوری و با همکاری گروه های جهادی ساخت واحدهای مسکونی در این مناطق آغاز شده است.

پورجم بیان کرد: همچنین امسال بالغ بر ۱۸ هزار و ۸۷۷ میلیون ریال کمک های غیرنقدی نیز در قالب تامین مصالح، خدمات فنی و مهندسی و تخفیف در اجرا توسط دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ امام در این استان جذب شده است.

وی گفت: تلاش ما در این استان بر این است تا همچنان با بهره گیری از ظرفیت مردمی و خیرین بتوانیم پروژه های مسکن را که برای محرومان و نیازمندان احداث می شود سرعت اجرایی بیشتری داده و در کمترین زمان تحویل متقاضیان دهیم.

مدیر حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: در سفر مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ امام بنیا مسکن انقلاب اسلامی از پروژه های در حال احداث در اردبیل، نمین، گرمی و مشگین شهر بازدید شد تا در جریان آخرین وضعیت پیشرفت اجرایی آنها قرار گیریم.

پورجم تصریح کرد: این پروژه ها شامل ۳۶ واحدی نمین، یک هزار و ۴۴۰ واحدی پیله سحران اردبیل، ۲۲ واحدی الغدیر در اردبیل، پروژه ۲۴ واحدی گرمی و پروژه های در حال ساخت مشگین شهر است.

کد خبر 5987922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha