۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴

همزمان با سراسر کشور؛

انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی اردبیل برگزار می‌شود

انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی استان اردبیل همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز برگزار می شود.

مهدی فیضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رشد، شکوفایی و بالندگی حرفه دامپزشکی نیازمند شورای نظام دامپزشکی قوی، کارآمد و مقتدر است.

وی تمام سلایق، ظرفیت ها و تشکیلات صنفی را به مشارکت فعال، آگاهانه و مقتدرانه در انتخابات فرا خواند و خاطرنشان کرد: بدون تردید رشد، شکوفایی و بالندگی حرفه دامپزشکی نیازمند شورای نظام دامپزشکی قوی، کارآمد و مقتدر است.

فیضی افزود: نظام دامپزشکی به عنوان یک تشکیلات مردم نهاد در حوزه دامپزشکی نقش بسزایی در تحقق شعار رشد تولید و تحقق امنیت غذایی ایفاء می کند.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: شورای نظام و اداره کل دامپزشکی استان توامان قرابت شغلی و هم افزایی خوبی در منطقه دارند و ارتقای بهره وری در صنعت دامپروری، رونق اقتصادی، اشتغالزایی پایدار دانش آموختگان دامپزشکی، کاهش چشمگیر بیماری های مختلف دام و طیور و عدم شیوع آن و افزایش کیفیت، کمیت و تضمین سلامت فراورده های خام دامی تجلی رونق و مصداق عینی این قرابت و هم افزایی است.

فیضی خاطرنشان کرد: بی شک توفیقات مستمر و موفقیت های کسب شده حوزه دامپزشکی و دامپروری در طول سالیان گذشته نتیجه همکاری و تعامل سازنده بین همکاران بخش دولتی و غیردولتی است که هر یک از آنها با پذیرش بخشی از مسئولیت ها با تکیه بر علم، تخصص، تجربه و بهره مندی از ظرفیت های موجود به اعتلای بیش از پیش حرفه دامپزشکی کمک کرده اند.

عضو انتصابی شورای نظام دامپزشکی ادامه داد: در این دوره 26 نفر در اردبیل نامزد انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی بوده که از این تعداد 20 نفر دکتر دامپزشک و 6 نفر دیگر از سایر رده های حرفه دامپزشکی حضور دارند و در مجموع 8 نفر انتخاب و به شورا راه پیدا می کنند.

فیضی برگزاری انتخابات در روز جمعه 29 دی ماه سال جاری را فرصت مناسب و بیادماندنی از شور، نشاط، صمیمیت و همبستگی در بین صنوف و اعضای نظام دامپزشکی استان دانست و تصریح کرد: قطعا پس از این انتخابات شاهد شکل گیری دور جدیدی از تلاش ها و برنامه ها برای شکوفایی هرچه بیشتر فعالیت ها و ارتقای دامپزشکی استان خواهیم بود.

وی از عموم همکاران بخش دولتی و غیر دولتی عضو شورای نظام خواست؛ با شرکت در انتخابات یک روز پر افتخار و بیاد ماندنی را در روز 29 دی رقم بزنند.

کد خبر 5989879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha