۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴

فرماندار کلاله:

اعتکاف بهترین راه برای مقابله با دشمن است

اعتکاف بهترین راه برای مقابله با دشمن است

کلاله- فرماندار کلاله با اشاره به اینکه امروز دشمن قشر جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار داده است، گفت: اعتکاف بهترین راه برای مقابله با دشمن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد شیبک در جلسه ستاد اعتکاف شهرستان کلاله اظهار کرد: اعتکاف یکی از اعمال عبادی و انسان‌ساز است که انسان بعد از حضور در مراسم اعتکاف و بریدن از تعلقات دنیوی، شبانه روز با خدای خود خلوت می‌کند که همین امر سبب تجدید حیات معنوی در انسان می‌شود.

وی افزود: با سرمایه گذاری‌هایی که دشمن در حوزه جنگ نرم کرده امروز قشر جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار داده که بهترین راه مقابله با این توطئه‌ها تقویت برنامه‌های انسان ساز مذهبی مانند اعتکاف است‌.

فرماندار کلاله با اشاره به اینکه در بین عباداتی که مؤمنان انجام می‌دهند اعتکاف از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: باید برای بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی برنامه ریزی های جدی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله نیز اعتکاف را یک سنت حسنه دانست، اظهار کرد: روزه داری، حضور در مسجد، نماز اول وقت و انس با قرآن از جمله برنامه‌های این مراسم معنوی است.

امام جمعه کلاله ادامه داد: اعتکاف بستر مهم برای برنامه‌های فرهنگی و جهاد تبیین است لذا عوامل برگزار کننده بیش از پیش تلاش کنند و با کار فرهنگی مناسب از این فرصت بهترین بهره را ببرند.

کد خبر 5990106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha