۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

همدلی بین خادمان سلامت کردستان از برکات روحیه ایثارگری است

همدلی بین خادمان سلامت کردستان از برکات روحیه ایثارگری است

سنندج_ رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: همدلی بین خادمان سلامت و آحاد مردم از برکات ایثار و روحیه ایثارگری است‌.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون عبدالملکی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست قرارگاه زیستی استان اظهار کرد: داشتن هماهنگی، همدلی و همزبانی بین خادمین مردم در نظام سلامت و سایر دستگاه‌ها و آحاد جامعه از برکات ایثار در جبهه مبارزه با کرونا بود.

وی گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا و تلاش مثال زدنی همکاران ما، بعد از پیک‌های شیوع کویید ۱۹، موجب شکست کرونا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: در این راه هم نظام سلامت و کادر درمان شهدایی را تقدیم سلامتی مردم کرد که یاد و خاطره آنان در کنار سایر شهدای عظیم‌الشان همیشه برای ما پایدار و جاویدان است.

عبدالملکی تصریح کرد: مبارزه در جبهه مقابله با ویروس کرونا دارای درس‌های بی شمار بود که از یاد و خاطر کسانی که با آن درگیر بودن از بین نخواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی و پیشگیری همواره مقدم بر هر چیزی است و در ادامه تعیین اهداف، استراتژی‌ها و مأموریت‌ها در این خصوص بسیار پراهمیت است که باید مبتنی بر نیازسنجی و شناخت راه باشد.

کد خبر 5990777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha