۲۰ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳

فرماندار سرخه:

۷.۵ میلیارد تومان اعتبار در روستای مومن آباد سرخه هزینه شد

۷.۵ میلیارد تومان اعتبار در روستای مومن آباد سرخه هزینه شد

سرخه- فرماندار سرخه با بیان اینکه طی یک سال اخیر هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار به روستای مومن آباد سرخه اختصاص یافته است، گفت: تمام این اعتبارات برای مصارف روستایی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله کرمانی شامگاه چهارشنبه در حاشیه کاروان خدمت مسئولان استان سمنان به میزبانی مسجد حضرت زهرا (س) روستای مؤمن آباد، تاکید کرد: از ابتدای دولت سیزدهم شش کاروان خدمت در شهرستان سرخه با حضور مسئولان استانی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها در قالب دیدارهای مردمی با حضور استاندار سمنان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است، افزود: هدف این کاروان خدمت، خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات منطقه‌ای است.

فرماندار سرخه با بیان اینکه مجموع سفرهای استاندار سمنان به شهرستان در دولت سیزدهم ۴۰ مصوبه داشته که ۲۵ مصوبه آن اجرایی شده است، گفت: ۱۵ مصوبه دیگر در دست اجرا قرار دارد.

کرمانی با بیان اینکه طی یکسال اخیر هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار به روستای مؤمن آباد سرخه اختصاص یافته است، گفت: تمام این اعتبارات برای مصارف روستایی هزینه شده است.

وی افزود: افت فشار آب شرب، لایروبی قنوات، روکش آسفالت جاده و بهسازی بقعه شیخ محمود مزدقانی از جمله مطالبات اهالی مؤمن آباد است.

کد خبر 5991367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha