۲۴ دی ۱۴۰۲، ۹:۲۶

مسابقات منطقه‌ای کورس اسب سواری به میزبانی گناوه برگزار شد

مسابقات منطقه‌ای کورس اسب سواری به میزبانی گناوه برگزار شد

گناوه- هفتمین دوره از مسابقات منطقه‌ای کورس اسب سواری زمستانه به میزبانی شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هیئت سوارکاری شهرستان گناوه، این دور از مسابقات در پنج گروه و ۲۸ اسب از شهرهای گناوه، وحدتیه، عسلویه، یاسوج، نورآباد و دیلم برگزار شد.

در پایان این مسابقات در رده بومی صفر امتیاز، اسب «شاهین عسلویه» به مالکیت جاسم حسینی و سوار کاری «محمد ربایی» مقام اول، اسب «ساروج» به مالکیت «محسن نوری» و سوارکاری «محسن نوری» مقام دوم و اسب «سرمه نامدار» به مالکیت «علی نامدار» و سوارکاری «امید شنبه» مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در رده بومی امتیاز دار، اسب «بای بای» به مالکیت «جاسم حسینی» و سوار کاری «محمد ربایی» مقام اول، اسب «سام» به مالکیت «سلیمان احمدی» و سوار کاری «عباس نظر پور» مقام دوم، اسب «ترمه» به مالکیت «مقداد جوکار» و سوار کاری «مصطفی حیات داودی» مقام سوم را کسب کردند.

در رده آزاد این مسابقات، اسب «تربو» به مالکیت «لهراسب حسنی» و سوار کاری «عبدالله خدری» مقام اول، اسب «خطام» به مالکیت «ابراهیم روستا» و سوار کاری «عمار اژدی» مقام دوم، اسب «کیان» به مالکیت «جناب کریمیان» و سوارکاری «امیر عباس نوری» مقام سوم را به دست آوردند.

در رده عرب صفر امتیاز، اسب «بدخش» به مالکیت «حداد خاهانی» و سوارکاری «محسن نوری» مقام اول، اسب «پیرو رضای» به مالکیت «رضا رضا زاده «و سوارکاری رضا رضا زاده مقام دوم و اسب «سام میرزایی» به مالکیت «عیسی میرزایی» و سوارکاری «حسن حسن پور» مقام سوم را کسب کردند.

رده عرب امتیاز دار نیز اسب «بمب وکیل» به مالکیت «محمد رضا مؤذن» و سوارکاری «امیر محمد عابدی» مقام اول، اسب «پن پانتل» به مالکیت «گلباران قرقانی» و سوارکاری «گلباران قرقانی» مقام دوم، اسب «گلنار» مالکیت «محمد رضا مؤذن» و سوارکاری «جناب داوید» مقام سوم این رده را به دست آوردند.

این مسابقات با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و علاقه مندان ورزش برگزار شد.

کد خبر 5993710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha