۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳

فرماندار اردبیل:

راه‌های روستایی اردبیل با اولویت‌بندی در حال بازگشایی است

راه‌های روستایی اردبیل با اولویت‌بندی در حال بازگشایی است

اردبیل - فرماندار شهرستان اردبیل گفت: راه‌های روستایی با توجه به اولویت‌بندی در حال بازگشایی هستند و به زودی امکان تردد در تمامی راه‌ها تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر دوشنبه در جریان بازدید از وضعیت برف‌روبی سطح شهر با تاکید بر تسهیل روند خدمات‌دهی اظهار کرد: راه‌های روستایی با توجه به اولویت‌بندی در حال بازگشایی هستند و به زودی امکان تردد در تمامی راه‌ها تسهیل می‌شود.

وی به بازگشایی ۳ محور اصلی از محورهای اصلی چهارگانه شهرستان اشاره کرد و گفت: تردد در این محورها با رعایت موارد ایمنی امکان پذیر بوده و محور حیران نیز تا ظهر امروز بازگشایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان بدون تعطیلی در حال خدمات‌رسانی هستند، افزود: آرد مورد نیاز نانوایی‌ها تأمین شده و تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها غیرقانونی است.

اعتماد اعجازی به ایجاد نانوایی‌های کشیک در اردبیل اشاره کرد و گفت: در این راستا نظارت‌ها صورت می‌گیرد تا خدمات رسانی انجام شود و مرخصی نانوایان لغو شده است تا خدمات رسانی بهتر در شهرستان انجام شود.

وی تصریح کرد: از لحاظ زیرساخت‌های برق، آب و گاز در شهرستان مشکلی وجود ندارد و در این راستا نیاز است مردم مدیریت مصرف بهینه و صرفه‌جویی را مبنای کار قرار دهند.

کد خبر 5995270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha