۲۷ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۲۴

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد:

نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس استان یزد برگزار می‌شود

نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس استان یزد برگزار می‌شود

یزد- مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد از برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در سطح مدارس استان یزد خبر داد.

حسین میرشریف در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این جشنواره در سه محور، دیروز ما، امروز ما و فردای ما در دو بخش نمایشگاهی و غیرنمایشگاهی برگزار می شود که در بخش نمایشگاهی، سیر و محتوای آن در زمینه کارنامه سیاه پهلوی، شخصیت حضرت امام (ره)، نقش آفرینی رهبری، راه های مقابله با نفوذ، سیمای حکومت مهدی (عج) و … است.

وی افزود: نسلی که دوران انقلاب را درک نکرده از راه‌های مختلف با شرایط آن روز و دستاوردهای انقلاب آشنا می‌شوند و نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب تا ۳۰ بهمن ماه جاری در مدارس برپا که علاوه بر دانش آموزان و فرهنگیان عموم مردم می‌توانند بازدید کنند.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد سرود، تئاتر، داستان کوتاه و فراخوان ایده‌های انقلابی را از جمله بخش‌های غیر نمایشگاهی این جشنواره دانست و گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها آشنایی نوجوانان با انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مقایسه ایران اسلامی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بیان آرمان‌های انقلاب است.

وی اظهار کرد: این جشنواره از ۱۲ تا پایان بهمن ماه در بیش از ۲۹۰ مدرسه پسرانه و دخترانه متوسطه دوم در سطح استان یزد برگزار خواهد شد که به برترین‌ها در کشور جوایزی اهدا می‌‎شود.

کد خبر 5997747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha