۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰

اتفاقی عجیب در قزوین؛

تغییر شهردار محمودآباد نمونه به دستور استانداری انجام شد

 تغییر شهردار محمودآباد نمونه به دستور استانداری انجام شد

قزوین- رییس شورای اسلامی شهر قزوین از تغییر عجیب شهردار محمودآباد خبر داد و گفت: این تغییر بدون نظر اعضای شورای اسلامی شهر انجام شد.

علی چلیگی در حاشیه مراسم تودیع شهردار محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییر شهردار این شهر اظهار کرد: مهدی بهشتی مقدم بیش از ۱۶ ماه شهردار محمودآباد بود و اعضای شورای اسلامی از عملکرد او رضایت نسبی داشتند.

وی با بیان اینکه شورای شهر هیچ تصمیمی برای تغییر شهردار نداشت، افزود: در اقدامی عجیب از سوی استانداری اعلام شد مأموریت او در شهرداری تمام شده و او باید به استانداری برگردد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: این در حالی است که همه اعضای شورای اسلامی شهر به صورت قاطع از شهردار حمایت می‌کردند و حتی با ۵ رأی تمام اعضا بر ماندن بهشتی مقدم اصرار داشتند.

وی تصریح کرد: استانداری هیچ علتی در رابطه با این تغییر بیان نکرده و در جواب تمام سوالات ما تنها به بیان اینکه این دستور و تصمیم مدیریتی است بسنده کرده است.

گفتنی است تلاش چند روزه خبرگزاری مهر برای ارتباط با اسماعیلی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین در رابطه با علت این تغییر بدون نظر شورای شهر نتیجه‌ای نداشته است.

کد خبر 5998168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha