۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱

تا پایان سال جاری؛

۱۰ بوستان در کرج به بهره برداری می‌رسد

۱۰ بوستان در کرج به بهره برداری می‌رسد

کرج- عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: حدود ۱۰ بوستان در کرج آماده افتتاح هستند که شهرداری در حال برنامه ریزی است تا آنها را به مرور تا پایان سال جاری به بهره برداری برساند.

علیرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شورای دوره ششم و مدیریت شهری کرج پروژه‌های قابل توجهی را انجام داده‌اند، گفت: از جمله آنها می‌توان به ساخت پارکینگ طبقاتی، فرهنگسرای الغدیر و دو سرای محله اشاره کرد.

وی عنوان کرد: حدود ۱۰ بوستان در کرج آماده افتتاح هستند که شهرداری در حال برنامه ریزی است تا آنها را به مرور تا پایان سال جاری به بهره برداری برساند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: اولین سالی که شورای ششم مستقر شد، یکی از شعارها و سیاست‌های آن جانمایی، طراحی و افتتاح سه پارک محلی در هر منطقه بود که در این راستا تاکنون ۳۲ پارک افتتاح شده است.

رحیمی اظهار کرد: با توجه به ضرورت افزایش سرانه فضای سبز این شهر، حدود ۱۵ هکتار به این سرانه افزوده می‌شود که اکنون نزدیک به بهره برداری است. پارک‌های بسیاری که بیشتر آنها هر یک حدود یک هکتار مساحت دارند، در سال آتی به بهره برداری می رسند.

کد خبر 5998525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • دار IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      0 0
      خداقوت جناب شهردار محترم انشاالله روزی شهر کرج و شهرستانهایش بعنوان زیباترین و بهترین شهر و بافرهنگ ترین مردمان با همت شما و همکارانتان زبانزد مردم سایر استانها شود.
    • لیلی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      0 0
      به جای بوستان مدرسه و بیمارستان مجهز بسازن کرج این همه فضای سبز داره بوستان داره اما بیمارستان کم داره
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      1 0
      ای کاش شهرداری کرج به جای مجوز ساخت ۶۴۳ واحد زمین های دام پروری رو به فضای سبز و پارک تبدیل میکرد که درختان رو به خاطر ساخت خانه خشک نمی‌کردند واقعا جای تأسف داره و هیچ کسی هم پاسخگو نیست
    • سیاوش IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
      0 0
      از خدمات شایسته شهرداری کرج سپاسگزاریم ولی ای کاش در خبر اسامی و محل افتتاح بوستان‌های مورد اشاره ذکر میشد .این روش میتو اند به مذهب بودن خبر کمک کند.پاینده باشید
    • ساکنین کرج IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 0
      حالا که بعد سال ها زندان رجایی شهر رفت،ان محل را به پارک شهر بازی ومجتمع تجاری بررگ تبدیل کنید،هم اشتغال زایی دارد وهم درامد برای مردم گرج وشهرداری