۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

پشتیبانی همه‌جانبه از مراکز علمی استان بوشهر در دستور کار است

پشتیبانی همه‌جانبه از  مراکز علمی استان بوشهر در دستور کار است

بوشهر- رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پشتیبانی همه‌جانبه از دانشمندان و مراکز علمی در دستور کار ویژه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده ظهر شنبه در نشست اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و اعضای کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی در بوشهر با دکتر کامران باقری لنکرانی رئیس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی در بوشهر اظهار داشت: مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی بوشهر از سفر سال گذشته مقام عالی وزارت و رئیس‌جمهور به استان بوشهر به‌عنوان قطب تشخیصی و درمانی سرطان در کشور معرفی شد.

وی تصریح کرد: در سفر مقام عالی وزارت قول برای مساعدت‌های لازم در خصوص ارتقای علمی و همچنین تجهیزاتی مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی بوشهر از داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: علم به کار رفته در مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی بوشهر از در مرزهای دانش در حال حرکت است و علم روز دنیا و علم برتر دنیاست.

ملکی زاده اضافه کرد: امیدواریم با اقداماتی که مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی بوشهر انجام می‌دهد نه تنها در حوزه تشخیص و درمان سرطان‌ها بلکه به تدریج بتوانیم به کمک دانشمندانی که داریم در حوزه درمان‌های سایر بیمارهای صعب‌العلاج به کمک علم روز حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این را به‌عنوان مسئولیت ویژه خود به این مرکز نگاه می‌کند و تمام تلاش را در راستای ارتقا علمی و تجهیزاتی این مرکز انجام خواهد داد.

کد خبر 5999346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha