۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴

دادستان اصفهان اعلام کرد؛

تشکیل پرونده قضایی برای ۸۰ نفر از هتاکان به شهدای کرمان در اصفهان

تشکیل پرونده قضایی برای ۸۰ نفر از هتاکان به شهدای کرمان در اصفهان

اصفهان- دادستان عمومی و انقلاب دادگستری کل اصفهان از تشکیل پرونده قضایی برای ۸۰ نفر از توهین کنندگان و هتاکان به شهدای حادثه تروریستی کرمان در فضای مجازی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسویان اظهار داشت: پس از عملیات تروریستی در کرمان که منجر به شهادت بیش از ۹۰ نفر از مردم مظلوم و بی دفاع شد، برخی با تولید، انتشار و بازنشر محتوای خلاف واقع در برخی شبکه‌های اجتماعی با حرمت شکنی شهدای حادثه تروریستی کرمان و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باعث تشویش اذهان عمومی، ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شده و امنیت روانی جامعه را مخدوش و مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: بر همین اساس با دستور دادستان کل کشور و دستور رییس کل دادگستری استان مبنی بر برخورد قضایی قاطع با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ۸۰ نفر از اشخاصی که در شبکه‌های اجتماعی اخبار کذب و محتوای توهین آمیز به مقام شهدای تروریستی کرمان تولید، منتشر یا بازنشر کرده بودند، شناسایی و پرونده قضایی در دادسرای مرکز استان، تشکیل و در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ضمن تأکید به شهروندان در خصوص دریافت اخبار و اطلاعات از مبادی رسمی، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان برابر قوانین موضوعه با کسانی که اخبار و محتوای جعلی، منتشر و باعث بر هم خوردن امنیت روانی جامعه می‌شوند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5999566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha