۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵

گودرزی در تذکر شفاهی:

لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در دستورکار صحن مجلس قرار گیرد

لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در دستورکار صحن مجلس قرار گیرد

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: لایحه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها مطالبه کارکنان و نیروهای دستگاه‌های اجرایی کشور است و تقاضا دارم در دستور کار جلسات صحن مجلس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز (یکشنبه اول بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی به مرحله جمع بندی رسیده است و نشستی مشترک نیز در این زمینه با مسؤولان ذیربط برگزار کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این طرح در مرحله رفع ایراد است و منافاتی با آئین نامه داخلی مجلس ندارد، تقاضا می‌کنم که رسیدگی به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصمیم کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری نهایی شده است. از آنجایی که تعطیلی پنج‌شنبه‌ها لایحه دولت است و در کمیسیون اجتماعی هم نهایی شده و مطالبه کارکنان و نیروهای دستگاه‌های اجرایی کشور است، خواهش می‌کنم در دستور کار جلسات صحن مجلس قرار گیرد.

کد خبر 6000322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha