۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰

رییس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ۵۷ نخبه را جذب می کنند

دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ۵۷ نخبه را جذب می کنند

یاسوج- رییس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان اداری و استخدامی مجوز جذب پنج هزار نفر از نخبگان را در دستگاه‌های اجرایی صادر کرده که سهم استان ما ۵۷ نفر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمدالله اکوانی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در فراخوان‌های گذشته نیز، ۲۰ نفر از نخبگان استان در کارگروه‌های تخصصی ملی انتخاب شده‌اند که مراحل جذب آنها در حال طی شدن است.

وی بیان داشت: در سومین فراخوان جذب در دستگاه‌های اجرایی، استان کهگیلویه و بویراحمد، ۵۷ نفر سهمیه دارد و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سامانه bmn.ir مراجعه کنند.

اکوانی تصریح کرد: در این سامانه، اطلاعات کامل دستگاه‌های اجرایی متقاضی، عناوین شغلی، رشته‌ها و تخصص‌های مربوط به هر شغل و محل خدمت ثبت شده و متقاضیان می‌توانند با توجه به شرایط خود نام نویسی کنند.

وی افزود: فرایند بررسی در کارگروه‌های تخصصی بنیاد ملی نخبگان پس از نام نویسی، انجام می‌شود و کسانی که شرایط نخبگی در تخصص اعلام شده دستگاه‌های اجرایی را داشته باشد انتخاب می‌شوند.

اکوانی اظهار داشت: بر اساس آخرین مدرک تحصیلی، امتیاز حاصل از فعالیت‌های نخبگانی و تأیید کارگروه تخصصی، شناسایی مشمولان این تسهیل، انجام می‌شود و کارگروه‌های تخصصی شرایط علمی و صلاحیت‌های مرتبط با هر شغل را در مورد متقاضیان بررسی و واجدان شرایط را انتخاب می‌کنند.

کد خبر 6000362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha