۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۳۷

فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان کرد؛

گرفتار شدن کلاهبردار حرفه ای متواری در دام پلیس مقتدر هرمزگان

گرفتار شدن کلاهبردار حرفه ای متواری در دام پلیس مقتدر هرمزگان

بندرعباس- فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۸ فقره کلاهبرداری در پوشش مأمور دولتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان بیان کرد: در پی وصول سه فقره شکایت از دادسرای عمومی شهرستان بندرعباس مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان بندرعباس در پوشش مأمور دریابانی با ترفند فروش لوازم خانگی قاچاق توقیف شده به قیمت ارزان‌تر از نرخ بازار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات هدفمند و پلیسی انجام شده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، با بررسی ابعاد مختلف موضوع و انجام تحقیقات محلی و اخذ اظهارت شاکیان مشخص شد، فردی به هویت «اسلام پ» با معرفی خود به عنوان مأمور دریابانی به مالباختگان و بیان اینکه می‌تواند لوازم خانگی قاچاق توقیف شده را ارزان‌تر از نرخ بازار به آنها بفروشد با اخذ مبالغی از آنها متواری شده و پاسخگوی شاکیان نبوده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و همکاری تعدادی از مالباختگان هویت متهم و کلاهبردار مشخص و منزل و مخفیگاه وی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر بندرعباس شناسایی شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: با بررسی‌ها و تحقیقات میدانی انجام شده مشخص شد. متهم در محل نیز خود را به عنوان مأمور دریابانی و فردی ذی نفوذ در مراجع قضائی و انتظامی معرفی کرده و با این ترفند اقدام به کلاهبرداری از افراد کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: به منظور دستگیری متهم، مأموران در چند نوبت به آدرس و محل‌های شناسایی شده اعزام که دستگیری متهم به دلیل جابجایی سریع و مکرر میسر نشد تا اینکه اطلاع حاصل شد متهم قصد نقل مکان به شهرستان میناب دارد که با هماهنگی‌های به عمل آمده و اعزام یک تیم عملیاتی، متهم متواری در ایست و بازرسی شهید چغازردی میناب دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۸ فقره کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده که نامبرده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شد.

کد خبر 6000881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha