کارشناس امور امنیتی عراق:

آمریکایی‌ها با دیدن قدرت نظامی مقاومت عراق شوکه شدند

آمریکایی‌ها با دیدن قدرت نظامی مقاومت عراق شوکه شدند

یک کارشناس امور امنیتی عراق تاکید کرد که آمریکایی‌ها با دیدن توان نظامی نیروهای مقاومت عراق و اجرای عملیات در عمق ۳۰۰ کیلومتری در شوک به سر می‌برند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «عبدالهادی البیاتی» کارشناس امور امنیتی عراق تاکید کرد که گروه‌های مقاومت اسلامی در این کشور نشان داده اند که می‌توانند بیش از ۱۰۰ عملیات علیه پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه به صورت مستقیم انجام دهند بدون آنکه سکوهای شلیک موشک‌ها و پهپادهای آن‌ها توسط آمریکا شناسایی شود.

وی در ادامه افزود: نیروهای مقاومت عراق به تازگی اهدافی را در عمق ۳۰۰ کیلومتری نشانه رفته اند که همین امر باعث شده آمریکا در شوک و حیرت فرو رود زیرا انتظار چنین واکنشی در این ابعاد را نداشت.

البیاتی تصریح کرد: علاوه بر این آمریکایی‌ها با دیدن افزایش توان میدانی نیروهای عراقی غافلگیر شده اند. از سه ماه قبل تاکنون بیش از ۲۰ پایگاه آمریکایی درتیررس نیروهای مقاومت قرار دارد.

وی اضافه کرد: پایگاه‌های آمریکایی ۲۴ ساعته در شوک به سر می‌برند. علاوه بر این گزارش‌هایی از سوی نهادهای غربی مبنی بر زخمی شدن ده‌ها نظامی منتشر شده که نشان می‌دهد حمله‌های نیروهای مقاومت بسیار دقیق صورت گرفته است.

مقاومت اسلامی عراق شب گذشته نیز با صدور بیانیه‌ای از حمله‌های جدید خود به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه خبر داد.

بر اساس بیانیه مقاومت اسلامی عراق، ۲ پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه از سوی رزمندگان مقاومت عراق هدف گرفت.

پایگاه‌هایی که از سوی مقاومت اسلامی عراق هدف گرفته شد، پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدانی نفتی «العمر» و پایگاه آنان در شهر الشدادی واقع در حومه دیرالزور بوده است.

همچنین مقاومت اسلامی عراق بیان کرد که این ۲ حمله با استفاده از پهپاد به انجام رسید.

کد خبر 6001409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha