۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۲

معاون استاندار اردبیل مطرح کرد؛

پیش‌بینی ۱۳۸۳ صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس در اردبیل

پیش‌بینی ۱۳۸۳ صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس در اردبیل

پارس آباد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از پیش‌بینی ۱۳۸۳ صندوق شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای تسهیل و حضور بیشتر مردم در روند انتخابات سال جاری تعداد ۱۳۸۳ صندوق شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در استان اردبیل در نظر گرفته شده است.

وی گفت: امروز در شهرستان پارس آباد به عنوان مرکز حوزه های انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار جلسه ای در فرمانداری پارس آباد برگزار و پیرامون ابعاد مختلف انتخابات از جمله سلامت، امنیت، برگزاری سالم و پرشور انتخابات بصورت دقیق بحث و بررسی شد.

قاسمیان با اشاره به اینکه امانت‌داری از آرای مردم وظیفه تمام مجریان انتخابات است، افزود: رای مردم حق الناس است و مردم عزیز یقین کنند که مجریان انتخابات با تلاشهای شبانه روزی و بصورت دقیق انتخابات را برگزار خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی، عنوان کرد: مشارکت بالا در انتخابات باعث افزایش قدرت و قدرت امنیت را به همراه دارد و برای رشد و توسعه کشور امنیت مهم‌ترین مقوله محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید زمینه ایجاد شور انتخاباتی به عنوان جشن سیاسی و حضور مردم در برپایی جشن انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

کد خبر 6001794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha