عملیات نیروهای مقاومت علیه اشغالگران/ هلاکت تعدادی از صهیونیست‌ها

عملیات نیروهای مقاومت علیه اشغالگران/ هلاکت تعدادی از صهیونیست‌ها

در حالی که بمباران وحشیانه بخش‌های مختلف نوار غزه طی بیش از سه ماه گذشته ادامه داشته است نیروهای مقاومت فلسطین همچنان به نبرد جانانه خود با عناصر متجاوز در این باریکه ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین از وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای مقاومت فلسطین در بخش‌های جنوبی و شرقی شهر خان یونس خبر داد.

گردان‌های قسام نیز اعلام کرده است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک تانک متعلق به ارتش این رژیم را در نوار غزه بمباران کردند.

این در حالی است که الجزیره به نقل از یکی از مسوولان صهیونیست گزارش داد که در جریان نبرد نیروهای مقاومت فلسطین با عناصر اشغالگر در خان یونس دست کم ۲۲ تن از عناصر صهیونیست به هلاکت رسیده و زخمی شدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اذعان کرده است که از آغاز حمله این رژیم به نوار غزه تاکنون دست کم ۲۰۰ تن از نظامیان صهیونیست در درگیری‌های این باریکه به هلاکت رسیده اند.

در همین خصوص خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد روز دوشنبه اگر سخت‌ترین روز نبرد در نوار غزه نبوده باشد قطعاً یکی از سخت‌ترین روزها بوده است.

منبع مذکور اشاره کرد که دو حادثه بسیار خطرناک در جنوب نوار غزه اتفاق افتاده که اجازه انتشار جزییات آن داده نشده است.

در همین حال برخی منابع عبری زبان گفته‌اند که نیروهای اسراییلی که تعداد آن‌ها ۴۰ نظامی بوده در کمین سخت قسام در خان یونس گرفتار شدند.

منابع صهیونیست تاکید کردند که یک تونل بمب‌گذاری شده پس از ورود نیروهای اسراییلی منفجر شده است.

کد خبر 6002181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha