۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۱۰

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر:

تخصیص اعتبارات تملک دارایی به شهرستان دیر ۲ برابر شد

تخصیص اعتبارات تملک دارایی به شهرستان دیر ۲ برابر شد

بوشهر- معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: تخصیص اعتبارات تملک دارایی به شهرستان دیر ۲ برابر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پورداوود عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر از تخصیص اعتبارات و مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: در این راستا طرح‌های نیمه تکمیل در اولویت تکمیل قرار گرفته است.

معاون هماهنگی بودجه و نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اضافه کرد: امسال از اعتبارات تملک دارایی‌ها، ارزش افزوده و از محل دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر هزار میلیارد تومان به شهرستان دیر اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: از اعتبارات تخصیصی به شهرستان دیر بیشترین اعتبار آن از محل دوره دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر است که از هزار میلیارد تومان بیش از ۶۴ درصد آن از محل اعتبارات ابلاغی دور دوم سفر رئیس جمهور است.

تخصیص اعتبارات به پروژه‌ها

پورداوود بیان کرد: بزرگراه دیر به بوشهر، جاده‌های حادثه‌خیز، محور مواصلاتی کناری به شهنیا، جاده ساحلی وفاق، طرح‌های آبرسانی و اسکله خورخان از پروژه‌های مهم شهرستان دیر است.

معاون هماهنگی بودجه و نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اعتبارات تملک دارایی به شهرستان دیر گفت: امسال ۲۲۰ میلیارد تومان به شهرستان دیر اختصاص یافته است که نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

وی اضافه کرد: در شهرستان دیر طرح‌های مهمی در حوزه دریا و شیلات و بندر اجرا شده است که این مهم زمینه رونق و توسعه این شهرستان را فراهم کرده است.

کد خبر 6003033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha