۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵

امام جمعه پارس آباد:

دهه فجر انقلاب اسلامی غلبه نور بر ظلمت ها و طاغوتیان زمان بود

دهه فجر انقلاب اسلامی غلبه نور بر ظلمت ها و طاغوتیان زمان بود

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی به معنی دقیق کلمه غلبه نور بر ظلمتها و طواغیت زمان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی غلبه نور بر ظلمتها و طاغوتیان زمان بود، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مسئولان باید با حضور در بین مردم از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات حق و تکلیف است، گفت: انتخابات مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و مشارکت حداکثری در انتخابات ایران را قوی می کند و باعث ترس و هراس دشمنان می شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد افزود: انتخابات یک وظیفه ملی و دینی بوده و فرصتی مناسب است و باید به مظهر قدرت ملی تبدیل شود و مشارکت مردم در این انتخابات باید حداکثری با رقابت سالم و انتخاب درست و با امنیت سالم برگزار شود.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، عنوان کرد: نماینده باید شجاع، باشرف، امین، طرفدار ضعفا و قشر ضعیف باشد و به درد دل قشرهای محروم برسد.

خطیب جمعه پارس آباد ضمن تاکید بر ترویج پرداخت زکات گفت: پرداخت زکات موجب برکت عمر و مال و گشایش در زندگی فقرا و نیازمندان می‌شود و کشاورزان پرداخت زکات را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

کد خبر 6004960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha