۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲

زمانی:

رادیو تالاب در آستانه روز جهانی تالاب‌ها آغاز به کار کرد

رادیو تالاب در آستانه روز جهانی تالاب‌ها آغاز به کار کرد

مدیر مرکز کنوانسیون رامسر در مرکز و غرب آسیا از آغاز کار رادیو تالاب در آستانه روز جهانی تالاب‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا زمانی مدیر مرکز کنوانسیون رامسر در مرکز و غرب آسیا گفت: در آستانه روز جهانی تالاب‌ها (۱۳ بهمن ماه)، اولین اپیزود از مجموعه پادکست «رادیو تالاب» با معرفی «تالاب بین‌المللی انزلی» منتشر شد.

وی ادامه داد: اولین اپیزود رادیو تالاب با معرفی تالاب بین‌المللی انزلی در سکو و برنامه کاربردی castbox هم اینک آماده شنیده شدن است.

وی اظهار داشت: مرکز کنوانسیون رامسر در مرکز و غرب آسیا با هدف آشنایی بیشتر علاقمندان با تالاب‌های بین‌المللی ایران و منطقه اقدام به تهیه و پخش مجموعه پادکستی با عنوان رادیو تالاب در ۱۲ قسمت به زبان فارسی کرده است و در نظر دارد به زودی محتوای انگلیسی آن را نیز تهیه و منتشر کند.

مدیر مرکز کنوانسیون رامسر در مرکز و غرب آسیا گفت: در این مجموعه پادکست، علاقمندان می‌توانند، اطلاعاتی عمومی پیرامون تالاب‌های بین‌المللی ایران و در آینده نزدیک، منطقه مرکز و غرب آسیا را به زبانی ساده در دسترس داشته باشند و بشنوند.

زمانی گفت: شما اکنون می‌توانید رادیو تالاب را در مرورگرهای اینترنت، جست‌وجو کنید و یا در قسمت جستجوی کست باکس آن را بیابید، این پادکست رادیویی همزمان با روز جهانی تالاب‌ها پخش رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 6005611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha