۸ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۲

رییس ستاد بازسازی و توسعه عتبات خراسان جنوبی:

پروژه صحن امام محمد باقر(ع) در کاظمین ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه صحن امام محمد باقر(ع) در کاظمین ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیرجند-رییس ستاد بازسازی و توسعه عتبات خراسان جنوبی گفت: پروژه صحن امام محمد باقر(ع) در کاظمین ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در این زمینه نیز مردم استان پیشتاز هستند.

موسی جوینده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از پروژه‌های ستاد بازسازی عتباب صحن امام باقر در ضلع شمالی حرم امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع) در کاظمین است.

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای ساخت این پروژه ۶ استان معین هستند، بیان کرد: این ۶ استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم، اصفهان و فارس است ولی دبیرخانه مدیریت این پروژه در استان ما است.

جوینده ادامه داد: این پروژه باید نزدیک به سه سال ساخته شود که هزینه تخمین زده شده برای ساخت ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه صجن امام محمد باقر (ع) در کاظمین حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: امیدواریم با همت و تلاش همه مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) این پروژه به موقع به اتمام برسد و زائران از آن استفاده کنند.

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات خراسان جنوبی با بیان اینکه سهم در نظر گرفته شده برای سال جاری جهت ساخت صحن برای خراسان جنوبی تأمین شده است، گفت: در این زمینه نیز چون سایر پروژه‌ها مردم خیر خراسان جنوبی پیشتاز بوده‌اند.

جوینده یادآور شد: ساخت صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین از یک سال پیش آغاز شده است و طبق برنامه‌ریزی ها باید تا سال ۱۴۰۴ به پایان برسد.

کد خبر 6006459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha