۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی:

نامزدهای تأیید صلاحیت شده مجلس در خراسان رضوی به ۸۸۲ نفر رسید

نامزدهای تأیید صلاحیت شده مجلس در خراسان رضوی به ۸۸۲ نفر رسید

مشهد- سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی از تأیید صلاحیت ۳۸ نفر دیگر از این استان برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد که براین اساس تعداد کل نامزدان به ۸۸۲ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر فریدنیا با اشاره به اینکه تعداد ۶۵۰ نفر دیگر تا پنجم بهمن توسط شورای نگهبان در کل کشور تأیید صلاحیت شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۳۸ نفر از خراسان رضوی هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: در این راستا تا پیش از این در اول بهمن‌ماه نیز صلاحیت ۶۴ نفر در استان از سوی شورای نگهبان تأیید شد. این نفرات افرادی هستند که در هیأت‌های نظارت عدم تأیید یا عدم احراز صلاحیت شده بودند و پس از اعتراض، اکنون شورای نگهبان صلاحیت آنان را تأیید کرده است. بنابراین طبق آماری که از اول بهمن‌ماه تاکنون اعلام شده، ۱۰۲ نفر جدیداً تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی افزود: از این ۱۰۲ نفر از حوزه انتخابیه تربت حیدریه ۱۰ نفر، از حوزه انتخابیه تربت جام ۴ نفر، از حوزه انتخابیه چناران ۱۱ نفر، از حوزه انتخابیه خواف ۶ نفر، از حوزه انتخابیه درگز ۳ نفر، از حوزه انتخابیه سبزوار ۳ نفر، از حوزه انتخابیه فریمان ۴ نفر، از حوزه انتخابیه قوچان ۴ نفر، از حوزه انتخابیه کاشمر ۷ نفر، از حوزه انتخابیه گناباد ۳ نفر، از حوزه انتخابیه نیشابور ۸ نفر و از حوزه انتخابیه مشهد ۳۹ نفر هستند. با احتساب ۷۸۰ نفری که توسط هیأت نظارت استان تأیید صلاحیت شده‌اند، کلاً ۸۸۲ نفر تا این لحظه از خراسان رضوی برای حضور در انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شده‌اند.

فریدنیا ادامه داد: شورای نگهبان تا ۱۹ بهمن برای بررسی صلاحیت‌ها فرصت دارد و ممکن است تا اعلام نهایی شورا در آن روز، تعداد تأیید صلاحیت‌شدگان تغییر یابد.

کد خبر 6006714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha