۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶

فرمانده سپاه کربلا:

۴۴۵۰ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در مازندران اجرا شده است

۴۴۵۰ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در مازندران اجرا شده است

ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: تاکنون چهار هزار و ۴۵۰ پروژه عمرانی در قالب محرومیت زدایی با همت بسیح سازندگی در استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به دستاوردها و خدمات نظام مقدس اسلامی طی چهار دهه گذشته به برنامه‌های مختلف در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: برپایی ۲۵۸ میز خدمت در استان و توجه به برنامه‌های قرآنی در قالب مسابقه، محافل و نشست‌های مختلف از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی به برپایی ۴۵۵ برنامه قرآنی اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی کاروان شورآفرینی انقلاب در ۵۳ نقطه و اردوهای پیشرفت از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی از طراحی ۱۵۶ اردوی جهادی در استان خبر داد و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دهه فجر هدف گذاری شده است و تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و انقلاب از جمله طرح‌ها است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه از زمان شکل‌گیری بسیج سازندگی در استان مازندران تاکنون بیش از چهار هزار و ۴۵۰ پروژه عمرانی در قالب محرومیت زدگی در استان اجرا شده است، گفت: تاکنون بیش از دو هزار وو ۲۰۰ میلیارد در این حوزه هزینه شده است.

وی افزود: همچنین دو هزار و ۷۹۵ پروژه عمرانی در حوزه محرومیت زدایی در استان در دست اجراست و سه هزار ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

وی تسهیلات اشتغال زایی کم بهره را از دیگر عناوین برشمرد و گفت: ۳۴۶ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه در نظر گرفته شد و ۴۰۶ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

سردار مسلمی به دستاوردها و تلاش‌های بسیج در دوران کرونا و خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۱ میلیون و ۳۲۹ هزار خدمت در حوزه‌های مختلف با هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل خیرین مردم و غیره صورت گرفته است.

کد خبر 6008886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha