۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸

امام جمعه پارس آباد:

جشن های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود

جشن های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و باید جشن های دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب با محوریت و حضور گسترده مردم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی صبح پنجشنبه در دیدار مسوولین ادارات که در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه پارس آباد برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مسئولان باید با حضور در بین مردم از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده نمایند.

وی با تاکید بر پرشور برگزار شدن جشن‌های دهه فجر گفت: جشن‌های دهه فجر امسال با محوریت مردمی بودن و متفاوت‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه شاهد دستاوردهای چشم گیری در کشورمان بوده ایم، افزود: همه ما باید شکرگزار حکومت اسلامی و این نعمت الهی در کشورمان باشیم.

حجت الاسلام باقری بنابی درادامه به مطالبات رهبری از مسئولین اشاره کرده و گفت: خدمتگذاری به مردم، ساده زیستی، پرهیز از تجملات و بیان خدمات نظام برای مردم از مهمترین ویژگی های یک مدیر انقلابی است.

کد خبر 6011053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha