۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۱۱

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ایران قوی با حضور ملت در راهپیمایی و انتخابات شکل می گیرد

 ایران قوی با حضور ملت در راهپیمایی و انتخابات شکل می گیرد

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که همه را باید برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات تشویق کرد، گفت: ایران قوی با حضور قوی ملت شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از خادمین مواکب استان مازندران در اربعین حسینی، اظهار کرد: انشالله انتخابات ۱۱ اسفند حماسه امام خوشحال‌کن و دشمن ناراحت‌کن ثبت شود زیرا ملت ما ملتی حماسه‌ساز است و نشان داد که هر وقت لازم باشد حضور پیدا می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: عشق و ارادات به ساحت اهل بیت (ع) که یکی از نمونه‌های آن همین خادمانی هستند که بانیان خیر بوده و به زوار امام حسین (ع) خدمت می‌کنند ستودنی است و این خدمت خیلی مهم است.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: مواکب ما به این معرفت و عرفان رسیدند که به زوار اربعینی حسینی خدمت کنند و ملت ما در این رابطه واقعاً همت کردند که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: لازم است روز ۲۲ بهمن مواکب در خیابان‌ها به ارائه برنامه بپردازندو همه را باید به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات و مشارکت حداکثری توصیه کنید زیرا ایران قوی به واسطه حضور مردم شکل می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه مردم ما با بصیرت بوده و شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی (ع) تنها بماند» را به درستی سر می‌دهند، گفت: شرط اخلاص است و اگر در میدان خالصانه رفتار کنیم خدا توفیق می‌دهد، هر که با آل علی (ع) در افتاد ور افتاد.

وی اظهار کرد: شبکه منحوس من وتو ۱۳ سال چه جنایت‌هایی برای فروپاشی خانواده‌ها اعم از ترویج نگهداری حیوانات خانگی به‌جای فرزندآوری، ترویج بی‌حجابی، مبارزه با جایگاه زن و مادر و غیره انجام داد و دست آخر خودشان نابود شدند.

کد خبر 6013479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha