۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰

فرماندار رودسر خبر داد؛

راه اندازی پروژه بزرگ نفتی خزر در رودسر

راه اندازی پروژه بزرگ نفتی خزر در رودسر

رودسر- فرماندار رودسر از راه اندازی پروژه بزرگ نفتی خزر در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای این پروژه بزرگ نفتی مطالبه جدی مردم شهرستان رودسر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری بعد از ظهر یکشنبه در همایش شکوه ملی حضور ویژه انتخابات در رودسر اظهار کرد: جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی به راه افتاده است.

وی با اشاره به جنگ شناختی و ادراکی افزود: دشمن با تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی و دهه فجر دنبال ترویج یاس و ناامیدی در جامعه است.

فرماندار رودسر با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف اضافه کرد: جهاد تبیین مطالبه جدی و نیاز مبرم انقلاب اسلامی است.

حیدری از بهره برداری ۲۹۰ پروژه در دهه فجر در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد پروژه‌ها با ۵۰۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی از ایجاد اشتغال بیش از ۲ هزار اشتغال در رودسر خبر داد و افزود: پروژه‌های دهه فجر در رودسر ۷۷ درصد رشد در اعتبار و ۱۶ درصد در بخش اشتغال داشته است.

فرماندار رودسر با بیان اینکه انتخابات تجلی اراده ملی و بیان اراده است، گفت: با تأیید صلاحیت ۱۴ هزار در سطح کشور این دوره از انتخابات رقابتی ترین انتخابات در طول ادوار بوده است.

حیدری با بیان اینکه دولت مجری بی طرف انتخابات است، اضافه کرد: برخی واپس ماندگان سیاسی با دروغ پردازی‌ها دنبال تخریب و به حاشیه بردن انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه رودسر نگین ممتاز مشارکت مردم در انتخابات بوده است، افزود: مردم رودسر در انتخابات گذشته مشارکت ۷۱ درصدی داشته و این دوره هم ۵۴ نفر برای کسب یک کرسی مجلس با هم رقابت می‌کنند.

فرماندار رودسر از راه اندازی پروژه بزرگ نفتی خزر در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: اجرای این پروژه بزرگ نفتی مطالبه جدی مردم شهرستان رودسر است.

کد خبر 6014385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha