۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۲

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

بزرگراه زابل - زاهدان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بزرگراه زابل - زاهدان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زاهدان- مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت بزرگراه زابل- زاهدان در شمال این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عطاء اله اکبری صبح امروز دوشنبه در بازدید استاندار و جمعی از مسؤولان سیستان و بلوچستان از عملیات ساخت بزرگراه زابل- زاهدان، گفت: تمام توان ظرفیت موجود به کار گرفته شده تا شاهد اتصال و تکمیل شبکه بزرگراهی زابل - زاهدان به طول ۲۰۰ کیلومتر تا اواسط سال آینده باشیم.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته، ۲۷ کیلومتر باند جدید به همراه پل بزرگ شیله تا پایان سال به اتمام رسیده و امکان بهره برداری از آنها وجود دارد.

وی اظهار کرد: این اداره کل در حال حاضر به صورت دو شیفت و برخی مواقع سه شیفت در حال فعالیت سنگین راه‌سازی در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی استان است تا این پروژه مهم عمرانی، تا پایان امسال به محدوده شهر سوخته رسیده و در این نقطه اتصال بزرگراهی برقرار شود.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اضافه گرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، عملیات ساخت ۲۳ کیلومتر باقی‌مانده این مسیر تا اواخر امسال با چند تیم سنگین راهسازی هم از سمت رامشار به سمت زاهدان و هم از سمت شهر سوخته به سمت زابل آغاز خواهد شد تا شاهد اتمام این پروژه مهم راهسازی شمال استان در زمان مقرر پیش بینی شده باشیم.

اکبری تاکید کرد: سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه از میانگین کشوری عقب بوده و تلاش مجموعه راه و شهرسازی استان بر این است تا با اقدامات فوری در کوتاه مدت و میان مدت به میانگین کشوری دست یابیم.

کد خبر 6014851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha