۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳

عضو شورای اسلامی شهر کرج:

طرح تفصیلی شهر کرج باید با نگاه فنی و تخصصی تدوین شود

طرح تفصیلی شهر کرج باید با نگاه فنی و تخصصی تدوین شود

کرج- نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت طرح تفصیلی شهر در آگاهی از اطلاعات شهری گفت: این طرح باید با نگاه فنی و تخصصی تدوین شود.

علیرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تذکر در خصوص طرح تفصیلی آتی شهر کرج به مدیریت شهری عنوان کرد: قرارداد این طرح از سال ۹۳ شروع شده و با گذشت بیش از ۹ سال با توجه به حضور، پیگیری و مساعدت اعضای شورا قرار بود اواخر سال ۱۴۰۱ به اتمام برسد اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از عملکرد شهرداری نسبت به تهیه و تدوین طرح تفصیلی افزود: به دلیل نبود نگاه فنی و دقیق، عدم اطلاع از وضعیت و نیاز شهر و عدم به روزرسانی اطلاعات شهری و جمعیتی، طرح تفصیلی شهر با خوش خیالی برای افق ۱۴۰۴ در دست اقدام است در صورتی که باید با نگاه فنی و تخصصی تدوین شود.

وی گفت: هشدار مغایرت‌های اساسی و ایرادات فنی از سوی اداره کل راه و شهرسازی البرز داده شده اما همچنان به روزرسانی از حیث اطلاعات وضع موجود، بلاتکلیفی تدقیق مرز شهرستان‌های کرج و فردیس، عدم تصمیم گیری مناسب برای اراضی بزرگ موجود در شهر و عدم تبعیت از بازنگری طرح جامع حمل و نقل و ترافیک در طرح فعلی مشاهده می‌شود که مدیریت شهری باید توجه بیشتری داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: ساده انگاری حذف میان گذر جنوبی و عدم پیش بینی برخی طرح‌های در حال اجرا، در طرح تفصیلی جدید برای یک کار فنی غیرقابل باور است.

کد خبر 6015052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیرحسین زرنوشه فراهانی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      0 0
      با سلام با نظر کارشناسی وطرح های که باعث حل مشکلات گذشته بشه اقدام کنید دیکر جای اشتباه باقی نمانده جلوی فساد اداری بگیرد در خطر از بین رفتن خاک آب وتولید کشاوزی هستیم