۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳

آیت‌الله کازرونی:

روح انقلاب اسلامی، رفع محرومیت و کاهش مشکلات نیازمندان است

روح انقلاب اسلامی، رفع محرومیت و کاهش مشکلات نیازمندان است

رییس هیأت امنای کمیته امداد گفت: نهاد کمیته امداد با هدف رفع محرومیت و کاهش مشکلات نیازمندان با روح انقلاب و حقیقت اسلام بنیان‌گذاری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله محسن کازرونی رئیس هیأت امنای کمیته امداد در مراسم تجدید میثاق امدادگران کمیته امداد با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از اهداف امام راحل (ره) در انقلاب شکوهمند اسلامی، رسیدگی به محرومان و نیازمندان بود، گفت: نهاد مقدس کمیته امداد به صورت مستقل با همین هدف توسط امام (ره) بنیان گذاشته شد.

وی افزود: کمیته امداد متکفل امور محرومان و مستضعفان است و امیدواریم با اقدامات خود موجبات خوشی، محبت و عطف و عنایت برای انسان‌هایی باشد که به نوعی گرفتار و مستضعف هستند.

رئیس هیأت امنای کمیته امداد اظهار کرد: کارنامه کمیته امداد در این زمینه بسیار خوب است و امدادگران در همه سطوح، همتشان را بر رفع مشکلات نیازمندان قرار داده‌اند.

آیت‌الله کازرونی تاکید کرد: تلاش در جهت کاهش استضعاف و رفع محرومیت از نیازمندان با روح انقلاب و حقیقت اسلام همراه است و خدا را شاکریم که این توفیق را عنایت کرده است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر مساله انتخابات تاکید ویژه‌ای دارند و کسانی که به امام و انقلاب عشق می‌ورزند باید تلاش کنند که انتخابات پرشوری را برگزار کنیم تا اهداف ترسیم شده برای انقلاب، محقق شود.

کد خبر 6016398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha