۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸

اردوی جهادی سلامت در مناطق محروم شیراز برگزار شد

اردوی جهادی سلامت در مناطق محروم شیراز برگزار شد

شیراز-اردوی جهادی سلامت با شعار «جشن ملی، مشارکت پر شور، آینده روشن» در مناطق محروم شهرستان شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اردوی جهادی سلامت با محوریت «جشن ملی، مشارکت پر شور، آینده روشن» همزمان با ۴۵ درمانگاه جهادی دیگر در سراسر استان فارس، به همت جهادگران کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان استاد محرری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله اکبرآباد شیراز، برگزار شد.

لیلا رازقیان بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری شیراز با اشاره به برگزاری این اردوی جهادی سلامت محور، هدف از برگزاری این اردوها را خدمت رسانی به مردم مناطق محروم عنوان کرد و گفت: ارتقای سلامت و آموزش اصول بهداشتی از ارکان اردوهای جهادی است و در برگزاری این اردوها باید به این موارد توجه ویژه شده و خدمات لازم و کافی به مراجعان ارائه شود.

عبداله جمشیدی مدیر بیمارستان استاد محرری نیز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: اردوی جهادی و ارائه خدمات سلامت محور بیمارستان استاد محرری، به همت ۱۰ نفر از جهادگران این مرکز و در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار و ارائه خدمات مطلوب درمانی به صورت رایگان به مراجعان انجام شده است.

مسؤول کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان استاد محرری هم با اشاره به ویزیت‌ها و خدمات تخصصی و عمومی ارائه شده به بیماران گفت: در این اردوی جهادی سلامت محور ۱۶ بیمار از سوی متخصص اعصاب و روان، ۷۱ بیمار از سوی پزشک عمومی و ۳۴ بیمار از سوی متخصص زنان و زایمان ویزیت و همچنین ۱۷ بیمار خدمات مشاوره روانشناسی و ۲۰ مراجعه کننده نیز مشاوره تغذیه دریافت کرده‌اند.

مجتبی نقشواریان افزود: در این برنامه، علاوه بر اهدای داروی رایگان به مراجعان، خدماتی مانند اندازه گیری قد، وزن، قند خون و فشار خون نیز به بیش از ۸۰ مراجعه کننده ارائه و در صورت لزوم بیماران به درمانگاه‌ها و پزشکان متخصص در سطوح بالاتر ارجاع شدند.

کد خبر 6016527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha