۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸

امام جمعه بندر امام:

«راهپیمایی ۲۲ بهمن» نماد حضور مردم در پاسداری از آرمان انقلاب است

«راهپیمایی ۲۲ بهمن» نماد حضور مردم در پاسداری از آرمان انقلاب است

بندر امام- امام جمعه بندر امام گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در میان نمازگزاران بندر امام با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به خداوند متعال و با اعتماد به نفس و بدون هیچ‌گونه سلاح که در اختیار گروه‌های متعارف و مسلح در جهان قرار دارد، با عزمی راسخ و با اعتماد به قدرت خود که در پرتو قدرت خداوند متعال شکل گرفت، به میدان آمد.

وی افزود: ملت ما توانست رژیم تا بن دندان مسلح سابق را که مورد حمایت آمریکا و انگلیس بود، ساقط کند. در این جنگ اراده‌ها، اراده ملت ایران پیروز شد.

خطیب جمعه بندر امام خاطرنشان کرد: روز ۲۲ بهمن روز پیروزی اراده ملت ایران بر اراده دنیای استکبار جهانی است. ملت ما در انقلابشان با وجود اینکه سلاح در اختیار نداشتند و هیچ قدرت خارجی از آنها حمایت نمی‌کرد اما با توکل به خدا به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است. این موضوع از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان انقلاب اسلامی و از سوی دیگر موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی یادآور شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه زنده بودن انقلاب اسلامی با وجود فاصله گرفتن از سال ۵۷ است در حالی که کمتر انقلابی در جهان پس از گذشت سال‌ها اینگونه زنده و بالنده می‌ماند. این راهپیمایی همچنین نشانه همبستگی ملت ایران زیر لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است که تضمین کننده امنیت ملی نیز تلقی می‌شود.

امام جمعه بندر امام عنوان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات‌ها و همچنین در دیگر میدان‌های مجاهدت، نشان داده که مشکلات اقتصادی و معیشتی گرچه در تدبیر و مدیریت زندگی اخلال ایجاد کرده اما در «تحلیل»، این مردم دچار اشتباه محاسباتی نشده‌اند و نخواهند شد.

حجت الاسلام عبادی گفت: با امید به خداوند متعال، مردم ایران اسلامی امسال هم همانند سال‌های گذشته به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک خواهند گفت و شاهد رقم خوردن شکوه و عظمت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفند خواهیم بود و این شکوه و عظمت خاری در چشم دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی خواهد شد.

کد خبر 6019074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha