۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹

امام جمعه ساوه:

حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن تجدید بیعت با آرمان‏های انقلاب است

حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن تجدید بیعت با آرمان‏های انقلاب است

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن تجدید بیعت با آرمان‏های انقلاب و امام(ره) است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته ساوه با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروز انقلاب اسلامی اظهار کرد: انگیزه اصلی نهضت و قیام امام راحل، حضور آگاهانه مردم در میدان مبارزه و مقاومت در برابر همه مشکلات و نابسامانی‌ها، ایمان و اعتقادات مذهبی بود.

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه شرایط داخلی و خارجی، اهمیت حضور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن صدچندان می‌کند، افزود: اگر تا دیروز، حضور ملت ما برای دلگرمی ملت فلسطین و لبنان بود، اکنون ملت‌های یمن، عراق، سوریه دلگرم نظام جمهوری اسلامی هستند و به عبارتی ۲۲ بهمن برای آن‌ها، بزرگ‌ترین سرمایه معنوی است.

حجت الاسلام رحیمی گفت: در شرایط فعلی با توجه به توطئه‌های متعدد دشمنان انقلاب اسلامی، آحاد ملت باید وحدتی را که در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی داشتند به منصه ظهور بگذارند.

امام جمعه ساوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام (ره) عنوان کرد و گفت: ملت ایران با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی بدون ترس و توجه به توطئه‌های دشمنان خارجی نشان می‌دهند که از آرمان‌های انقلاب و اسلام کوتاه نخواهند آمد.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و استعمار گران اروپایی و شیوخ فاسد با صرف هزینه‌های میلیاردی و با بهره‌گیری از تمامی ابزارهای در اختیار خود مانند شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت، تلاش می‌کنند چهره سپاه را نزد مردم ایران تخریب کنند اما به لطف الهی مردم با روح و جانشان خدمات این نهاد مقدس را می‌دانند و فریب هیچ گونه شیطنت را نمی‌خورند.

وی با اشاره بر ضرورت جهاد تبیین گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از اقدامات مهم نخبگان و خواص تبیین است و باید اذعان داشت نیاز ضروری جامعه حفظ وحدت و یکدلی است چرا که یکی از خطوط دشمن، ایجاد تفرقه است.

کد خبر 6019118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha