۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰

رییس ستاد انتخابات استان سمنان:

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس اول اسفند ماه منتشر می‌شود

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس اول اسفند ماه منتشر می‌شود

سمنان- رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: بررسی اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده به مدت یک هفته در شورای نگهبان صورت خواهد گرفت و اول اسفند ماه فهرست نهایی نامزدهای استان اعلام می‌شود.

احمد ریواده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طبق اعلام شورای نگهبان در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان مجموعاً ۱۴۸ نامزد مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت که به مرحله رقابت رسیده اند، بیان کرد: صلاحیت این نامزدها توسط شورای نگهبان احراز شده است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان مجموعاً ۲۵۲ پرونده را مورد بررسی قرار داده است، افزود: بر اساس جدول زمان بندی مراتب تائید صلاحیت به داوطلبان اعلام شده و کسانی که اعتراض دارند فرصت خواهند داشت که اعتراض شأن را ثبت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان گفت: مراحل ثبت اعتراض این داوطلبان امروز و فردا از طریق نشانی الکترونیکی Davtalab.shora-gc.ir خواهد بود و سپس مجدداً پرونده این افراد در شورای نگهبان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ریواده با بیان اینکه این بررسی‌ها یک هفته به طول خواهد انجامید، بیان کرد: احتمال افزایش تعداد نامزدها بعد از بررسی شورای نگهبان وجود دارد.

وی با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس اول اسفند ماه توسط فرمانداران هشت گانه استان سمنان ابلاغ خواهد شد، تاکید کرد: بر اساس قانون نامزدهایی که صلاحیت آنها در شورای نگهبان تأیید شده است تا روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن فرصت دارند حوزه انتخابیه خود را تغییر دهند.

کد خبر 6019733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha