۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۵۴

معاون رییس جمهور:

اتمام طرح‌های نیمه تمام یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است

اتمام طرح‌های نیمه تمام یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است

بجنورد_ معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: انگیزه و روحیه جهادی در دولت سیزدهم برای خدمت به مردم و اتمام پروژه‌های نیمه تمام به عنوان یک اولویت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد حسینی در آئین افتتاحیه علاج‌بخش سد بیدواز اسفراین که عصر یک‌شنبه برگزار شد، اظهار کرد: انگیزه و روحیه جهادی در دولت سیزدهم برای خدمت به مردم و اتمام پروژه‌های نیمه تمام وجود دارد و با این روحیه اقدامات مهم و به نتیجه رسیدن پروژه‌ها دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم کشور تأمین آب شرب، کشاورزی و صنعت است و رویکرد دولت نیز بهره‌برداری از طرح‌ها، اتمام پروژه‌های این حوزه است، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در زمینه مدیریت منابع آب، توزیع و انتقال آب و… در حال انجام است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: با اجرای این پروژه‌ها، ناترازی در بخش‌های مختلف آب و انرژی در کشور رفع شود تا شاهد رفاه مردم و جلوگیری از توقف مراکز تولیدی و بخش کشاورزی باشیم.

وی به اجرای پروژه‌های زیرساختی مهم در خراسان شمالی در حوزه‌های مسکن، افزایش فضای آموزشی، تکمیل سدها، اجرای فیبر نوری و ایجاد دو شهرستان جدید اشاره کرد و گفت: استان خراسان شمالی در بسیاری از حوزه‌ها پیشتاز است که این با همدلی مسئولان و استاندار محقق شده است.

حسینی یک نمونه از اقدامات دولت سیزدهم را احیای هفت هزار واحد تولیدی راکد عنوان کرد و افزود: با تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های ناتمام بستر اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصادی ایجاد می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: با توجه به آمار رسمی نرخ بیکاری در کشور از ۹.۶ به ۷.۶ رسید که ۲ درصد کاهش یافته است و در خراسان شمالی کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری وجود داشته که از نقاط قوت است.

وی جلب سرمایه گذاری خارجی و داخلی، افزایش بهره‌وری، رشد اقتصادی، مهارت افزایی و اتمام کارها و پروژه‌های ناتمام را از نقاط قوتی عنوان کرد که باعث ایجاد شور و نشاط و امید می‌شود و هم در رشد و پیشرفت اقتصادی کشور و معیشت مردم نیز مؤثر خواهد بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در جای جای کشور پروژه‌های بزرگ و مهمی با عزم، اراده و همت مسئولان در حال اجرا است که نوید بخش آینده و روزهای خوبی برای کشور است.
حسینی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با دید وسیع یک تحول بنیادین ایجاد کرد، افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان رخداد بزرگ تاریخی است و مردم بعد از ۴۵ سال همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

کد خبر 6021565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      0 0
      روش های متنوع تامین مالی پروژه ای از جمله ابزارهای بازار پول، بازار سرمایه، صندوق توسعه ملی، مشارکت عمومی-خصوصی، متقابل، افزایش بودجه عمرانی و... استفاده شود تا پروژه های عمرانی رونق بگیرد و طرح های نیمه تمام تکمیل و در اقتصاد ملی تحول ایجاد کنند اشتغال و رشد اقتصادی ایجاد کنند کشور پیشرفت کند
    • علی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      0 0
      تمامی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل سریع تر احیا شوند تا از طریق تقویت تولید و عرضه محصولات تورم کاهش یابد. رشد اقتصادی و رشد تولید کالاها و خدمات تاثیر مستقیمی روی کاهش نرخ تورم خواهد داشت، البته باید کاهش تورم تولید کننده و افزایش بهره وری هم محقق شود تا در کاهش تورم تأثیرگذار باشد