۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳

اوجی در واکنش به اقدام خرابکارانه دشمن؛

تا عصر امروز قطعی‌های گاز رفع می‌شود

تا عصر امروز قطعی‌های گاز رفع می‌شود

وزیر نفت با اشاره به عملیات خرابکارانه‌ روی یکی از خطوط شبکه سراسری انتقال گاز کشورمان، گفت: تا قبل از ظهر گاز این مناطق وصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «جواد اوجی» وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: حدود ساعت ۱ بامداد عملیات خرابکارانه‌ای بر روی یکی از خطوط شبکه سراسری انتقال گاز کشورمان صورت گرفته است و در دو سه منطقه انفجار داشتیم.

وی افزود: از ساعات اولیه اقدامات لازم برای حل مشکل به وجود آمده صورت گرفته است، ضمن آنکه ما همواره آماده هرگونه مقابله با خرابکاری در تأسیسات نفتی و گازی خود بوده و هستیم. با اتفاقاتی که در منطقه افتاده و با راهپیمایی عظیم مردم در ۲۲ بهمن، پیش‌بینی می‌کردیم که دشمنان بخواهند چالشی را ایجاد کنند.

وزیر نفت ادامه داد: با انفجارهایی که اتفاق افتاده است، سریعاً آرایش شبکه را تغییر داده‌ایم. تیم‌های عملیاتی‌مان سریعاً در منطقه وارد شدند. خوشبختانه خسارت جانی نداشته‌ایم و اهداف دشمن برای قطعی گاز استان‌های بزرگ کشور به نتیجه نرسیده است و نخواهد رسید.

اوجی گفت: تا قبل از ظهر، گاز این مناطق وصل خواهد شد و تا غروب امروز تمام خطوط بازسازی و تعمیر می‌شود و در مدار قرار می‌گیرند.

کد خبر 6024101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha