۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹

سرهنگ باباپور خبر داد؛

کشف بیش از ۵ کیلوشیشه در بسته‌های پستی خارجی

کشف بیش از ۵ کیلوشیشه در بسته‌های پستی خارجی

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از کشف بیش از پنج کیلوگرم شیشه خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر، از یک قاچاقچی که سعی داشت با بسته بندی پستی به خارج از کشور منتقل کند، کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک خرده فروش مواد مخدر در جنوب پایتخت، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن فعالیت مجرمانه متهم، مشخص که متهم سعی در قاچاق مواد مخدر تحت پوشش بار منسوجات و پارچه به خارج از کشور را دارد.

وی در ادامه افزود: با مشخص شدن روش کار متهم سرنخ‌هایی به دست آمد که نشان می‌داد وی به تازگی مقادیر مواد مخدر را در داخل یک توپ پارچه جاساز کرده و پس از تحویل به یکی از ادارات پستی قصد دارد آن را به خارج از کشور قاچاق کند.

سرهنگ باباپور با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی آدرس محل سکونت فرستنده مرسوله شناسایی و ساعاتی بعد در همان محل در یک عملیات غافلگیرانه به همراه پنج کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه، دستگیر شد، اظهار داشت: متهم پس از دستگیری در خلال بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به قاچاقچیان مواد مخدر و افراد سودجویی که قصد دارند از طریق ارسال مرسوله‌های پستی نیات شوم و پلید خود را جامه عمل بپوشانند هشدار داد و گفت: با تعامل و همکاری خوبی که بین پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب و ادارات پست استان تهران صورت گرفته کارکنان این گونه مراکز تحت آموزش قرار گرفتند و همچنین به جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در زمینه رصد مرسوله‌های پستی تجهیز شده و به صورت شبانه روزی نیز اطلاعات واصله از آنان توسط پلیس پالایش شده است.

وی بیان داشت: در صورت وجود هرگونه مورد مشکوک با حضور به موقع مأموران خدوم و تلاشگر خودم در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی فرستنده مرسوله پستی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و به قانون سپرده خواهند شد.

کد خبر 6024239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha