۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱:۱۰

رئیس‌کل دادگستری لرستان:

هیچ‌کس دررابطه‌با جرایم انتخاباتی در لرستان مصونیت قضائی ندارد

هیچ‌کس دررابطه‌با جرایم انتخاباتی در لرستان مصونیت قضائی ندارد

خرم‌آباد - رئیس‌کل دادگستری لرستان تأکید کرد: هیچ‌کسی در استان دررابطه‌با جرایم انتخاباتی مصونیت قضائی نداشته و با تخلفات در این حوزه بدون اغماض برخورد صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید شهواری در سخنانی با اشاره به در پیشرو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مسئله انتخابات ازاین‌جهت دارای اهمیت است که حضور مردم نماد مردم‌سالاری دینی بوده و تقویت اقتدار و قدرت ملی را در پی دارد؛ ازاین‌رو نقش برگزارکنندگان انتخابات نقشی پررنگ است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید با اعتماد پای صندوق رأی بیایند و باید با خیال راحت در انتخابات شرکت کنند، اظهار کرد: هرگونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی توسط کارکنان دولت و استفاده از جایگاه و مقام سازمانی و موقعیت کارمندان در بحث حمایت از نامزدهای انتخاباتی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قاطع صورت خواهد گرفت چرا که مردم مدیران را با عنوان شخصیت حقوقی‌شان می‌شناسند.

رئیس‌کل دادگستری لرستان ضمن تأکید بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای خاص، بیان داشت: هیچ‌کسی در استان دررابطه‌با جرایم انتخاباتی مصونیت قضائی نداشته و با تخلفات در این حوزه بدون اغماض برخورد صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام شهواری، بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات تأکید کرد و افزود: ما در قبال تصمیمات و کارهایمان بایستی پاسخگو باشیم و نباید آخرت خودمان را فدای دنیای دیگران کرده و آخرت خود را در قبال دنیای کسی خراب کنیم.

کد خبر 6025184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha