۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری اصفهان:

خط پروازی مستقیم اصفهان – کازان راه‌اندازی شود

خط پروازی مستقیم اصفهان – کازان راه‌اندازی شود

اصفهان - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: خط پروازی مستقیم میان اصفهان و کازان به منظور تأمین و توسعه تعاملات میان اصفهان و تاتارستان در حوزه گردشگری راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حقیقت سرشت بعد از ظهر پنجشنبه در همایش بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری اصفهان_تاتارستان ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه این سفر مقدمه‌ای برای تعاملات بیشتر میان اصفهان و تاتارستان باشد، اظهار کرد: باتوجه به توضیحات استاندار اصفهان از ظرفیت‌ها و استعدادهای اصفهان، چند راهکار عملیاتی جهت گسترش روابط پیشنهاد می‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور تأمین و توسعه تعاملات میان اصفهان و تاتارستان در حوزه گردشگری ضمن تأکید بر ضرورت راه‌اندازی خط پروازی مستقیم میان اصفهان و کازان، پیشنهاد می‌شود تعدادی از آژانس‌های گردشگری معتبر و توانمند از طرف اصفهان و تاتارستان برای شروع فعالیت‌های گردشگری معرفی شوند، ادامه داد: برای فعالیت‌های فرهنگی میان اصفهان و تاتارستان پیشنهاد می‌شود هفته فرهنگی اصفهان در کازان و هفتگی فرهنگی کازان در اصفهان برگزار شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: باتوجه به بازدید هیئت عالی رتبه تاتارستان از ظرفیت‌های دانش‌بنیان اصفهان پیشنهاد می‌شود برای شروع همکاری‌های صنعتی و تولید برخی محصولات صنعتی و دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه علمی میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با طرف متقابل تاتارستانی تهیه و امضا شود.

وی گفت: همچنین شهرک‌های صنعتی اصفهان آمادگی امضا تفاهمنامه همکاری با همتاهای تاتارستانی خود برای شروع همکاری را دارند.

حقیقت سرشت اظهار کرد: با توجه به امکانات و ظرفیت‌های بهداشتی و پزشکی اصفهان پیشنهاد می‌شود تفاهم‌نامه همکاری در تبادل اساتید و دانشجویان میان دو طرف امضا شود.

وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان آمادگی دارد که به صورت متقابل فضایی را برای کشور تاتارستان روسیه قرار دهد و در این زمینه همکاری دو جانبه‌ای با این کشور داشته باشد.

کد خبر 6025269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha