۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۳۲

امینی آخرین بازیکن اضافه شده؛

کامل شدن تدریجی ترکیب اردونشینان تیم ملی بسکتبال بعد از ۵ روز

کامل شدن تدریجی ترکیب اردونشینان تیم ملی بسکتبال بعد از ۵ روز

اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا در حالی پیگیری می شود که بعد از گذشت چهار روز هنوز ترکیب اردونشینان کامل نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال که باید در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا شرکت کند از چهارشنبه گذشته (۲۵ بهمن) وارد اردوی آماده سازی برای دو دیدار این پنجره برابر قطر و هند شد.

برای این اردو، ۱۷ بازیکن به اردوی تیم ملی بسکتبال دعوت شدند اما ترکیب اردونشینان به تدریج کامل شد طوریکه امروز (یکشنبه) قرار است آخرین بازیکن غایب به جمع دیگر بازیکنان در اردوی تمرینیِ آزادی اضافه شود.

اردوی تیم ملی بسکتبال در شرایطی آغاز شد که «هاکان دمیر» سرمربی ترکیه ای تیم ملی در اولین جلسه تمرینی غایب بود و از جلسه دوم تمرین، عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت.

علاوه بر این سالار منجی، ارسلان کاظمی، سینا واحدی و نوید رضایی فر به خاطر همراهی تیم شهرداری گرگان روز جمعه به اردوی تیم ملی ملحق شدند. البته به خاطر برگزاری فستیوال آل استار، تیم ملی روز جمعه تمرینی نداشت و در واقع این بازیکنان از شنبه با تیم ملی تمرین کردند.

سجاد مشایخی هم به خاطر وضعیت آسیب دیدگی که از زانو دارد با تاخیر وارد اردوی تیم ملی بسکتبال شد.

با اضافه شدن این بازیکنان، اردوی تیم ملی بسکتبال از روز شنبه شرایط رسمی تری به خود گرفت اگرچه هنوز دو غایب داشت؛ بهنام یخچالی و محمد امینی که به خاطر حضور در لیگ آلمان و فرانسه نتوانستند بازگشت به موقعی به ایران داشته باشند.

البته طبق برنامه و هماهنگی قبلی، قرار بود یخچالی شنبه شب وارد تهران شود و از امروز به ترکیب اردونشینان تیم ملی بسکتبال ملحق شود، محمد امینی هم امروز به ایران بازخواهد گشت.

بدین ترتیب و اگر در برنامه سفر این دو بازیکن اختلالی ایجاد نشود، اردوی تیم ملی بسکتبال از روز دوشنبه (۳۰ بهمن) با حضور هر ۱۷ بازیکن دعوت شده به اردو پیگیری خواهد شد این در حالی است که نخستین دیدار تیم ملی در پنجره نخست کاپ آسیا روز جمعه (۴ اسفند) برگزار می شود.

تیم ملی بسکتبال در این روز و در ورزشگاه آزادی به مصاف قطر می رود سپس عازم هند می شود تا ۷ اسفند با تیم ملی این کشور دیدار داشته باشد.

کد خبر 6027043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha