۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹

دست روی دست نگذاشتم؛

قربانی: اگر ایرادی داریم بگویید/ عقب نشینی نکردم

قربانی: اگر ایرادی داریم بگویید/ عقب نشینی نکردم

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: در فدراسیون دست روی دست نگذاشتم و برای حل مشکلات عقب نشینی نکردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی قربانی در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: به اسبقیان بابت انتخابش به عنوان معاون وزیر ورزش تبریک می گویم. او سوابق زیادی دارد و از افراد خوش‌نام در ورزش است. ما باید نوکری هیأت‌های استانی را کنیم.

وی افزود: ما تا الان ۱۶ اعزام برون مرزی و کسب ۲۵ مدال و همچنین به دست‌آوردن ۴ سهمیه المپیک را داشتیم. ما ۱۰ میلیارد در اهداف پروازی هزینه کردیم، در حالی که این رشته ۲۵ سال تعطیل بود. در واقع ما دست روی دست نگذاشتیم. روزی که من آمدم فدراسیون با بدهی زیاد مواجه بود اما عقب‌نشینی نکردیم.

قربانی ادامه داد: ما تا الان یک میلیون فشنگ خریده‌ایم که ۶۰۰ هزار فشنگ توزیع شده است. با احتساب سلاح‌ها، بیش از دو میلیارد به هیأت‌ها کمک کرده‌ایم و طی این مدت نیز ۶۲ سفر استانی داشته‌ام. ما ۸۰۰ استعداد کشف کردیم که به ۱۴۰ رساندیم و الان ۵۰ نفر گلچین شده‌اند.

رییس فدراسیون تیراندازی اضافه کرد: تیم‌های ملی باید پشتیبان داشته باشند و نباید رده‌های پایه و استعدادها و جوانان را رها کنیم. ما هزینه‌های سنگینی داریم و امیدواریم که در این باره کمک شود. ما نیروهای این کشور هستیم همه باید تلاش کنیم تا تیراندازی به جلو برود. اگر ایرادی داریم، به ما بگویید چون برای خدمت آمده‌ام و همه باید کمک کنند. من خودم را وقف کرده‌ام و امیدوارم مورد قبول باشد.

کد خبر 6030903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha