سید هاشم صفی‌الدین:

شعارهای جامعه جهانی در دفاع از حقوق بشر کذب محض است

شعارهای جامعه جهانی در دفاع از حقوق بشر کذب محض است

رییس شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به اینکه دنیا با وجود توحش صهیونیست‌ها در غزه همچنان سکوت کرده است، گفت که شعارهای دفاع از حقوق بشر و قوانین بین‌المللی کذب محض است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، سید هاشم صفی‌الدین، رییس شورای اجرایی حزب‌الله طی سخنانی درباره تحولات مربوط به جنگ غزه اعلام کرد: از مهمترین نتایج آنچه که در غزه رخ می‌دهد این بود که ملت‌های آزاده منطقه بعد از مشاهده صحنه‌های جنگ در غزه متوجه شدند با یک گروه وحشی (رژیم صهیونیستی و حامیانش) مواجهند که هیچگونه عطوفت و انسانیتی ندارند.

سید هاشم صفی‌الدین ادامه داد: بنابراین مقابله با این گروه وحشی نیازمند سلاح و عزم و اراده و حضور پایدار در جبهه‌های جنگ مقابل آن است و هیچ چیز جز این فایده‌ای ندارد. یکی دیگر از نتایج جنگ غزه و صحنه‌های کشتاری که صهیونیست‌ها در این منطقه به راه انداختند هم این بود که همه متوجه شدند دیگر چیزی به نام جامعه جهانی وجود ندارد و همه شعارهای دفاع از حقوق بشر و قوانین بین‌المللی نابود و ثابت شده که همه این شعارها، دروغین و صرفا در خدمت آمریکا و استکبار است.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد: بنابراین باید کل منطقه در کنار مقاومت برای دفاع از مظلومانی که مقابل چشم همه جهانیان در فلسطین قتل عام می‌شوند، بایستد؛ زیرا عقل این چنین حکم می‌کند و این امری واجب است. اگر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و غربی‌ها تصور می‌کنند که مردم بعد از مشاهده اتفاقاتی که در غزه رخ می‌دهد، از مقاومت دست می‌کشند، سخت در اشتباه و توهم هستند.

وی در ادامه گفت: زمانی که جنگ و کشتار در غزه پایان یابد، قوی‌ترین و مصمم‌ترین نسل‌ها برای مقابله با دشمن در غزه پدید می‌آیند و این نسل کسانی هستند که بعد از مشاهده جنایت‌هایی که دشمن انجام داده، فلسطین را آزاد خواهند کرد.

رییس شورای اجرایی حزب‌الله اظهار داشت: مقاومت در راه خود به فداکاری‌ها تکیه کرده و آرمانی که در راه آن خون بسیاری از رهبران و فرماندهان شهید مقاومت ریخته شده، مستحق فداکاری و اعطای خون‌های بیشتر است.

خانواده‌های شهدا با مواضع شرافتمندانه خود خطاب به رهبری مقاومت می‌گویند که این راه را ادامه بدهید و هرگز از دفاع از مظلومان و دفاع از وطن دست نکشید؛ زیرا فداکاری خالصانه است که آرمان و موضع و پیروزی را می‌سازد.

سید هاشم صفی‌الدین در پایان تاکید کرد: هر پیروزی که به دست آوردیم به خاطر خون پاک شهدای سراسر لبنان است و ما از تاریخ و فرهنگ خود آموخته‌ایم که فداکاری‌ها عزم ما را در دفاع از آرمان‌های به‌حق افزایش می‌دهد. صهیونیست‌ها هرچقدر هم تلاش کردند به چیزی که می‌خواستند نرسیدند و مقاومت در غزه باقی مانده و خواهد ماند و به کل منطقه و همه محورها گسترش خواهد یافت.

کد خبر 6031274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha