۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری:

استمرار آرمان های انقلاب فقط با نقش آفرینی مردم امکانپذیر است

استمرار آرمان های انقلاب فقط با نقش آفرینی مردم امکانپذیر است

اهواز- نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت:استمرار و تداوم انقلاب و پافشاری بر آرمان‌های انقلاب فقط با حضور و نقش آفرینی مردم امکان پذیر است.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن یادآوری اینکه ۱۱ اسفند ماه امسال ۲ انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود، بیان کرد: همواره در نظام جمهوری اسلامی ایران مشارکت مردم و حضور حداکثری آنها در انتخابات مد نظر است به این دلیل که اصل شکل‌گیری انقلاب با اتکا و بر پایه مردم است؛ بنابراین انتخابات یکی از شاخص‌های مهم برای ارزیابی حضور حداکثری مردم به شمار می‌رود.

وی با اعلام اینکه امام خمینی (ره) همواره بر حضور مردم در همه امور تاکید داشتند، تاکید کرد: استمرار و تداوم انقلاب و پافشاری بر آرمان‌های انقلاب فقط با حضور و نقش آفرینی مردم امکان پذیر است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان اضافه کرد: البته علاقه مردم به انقلاب که ۴۵ سال از شکل‌گیری آن می‌گذرد، قابل مشاهد است که می‌توان به حضور در راهپیمایی‌های مختلف چون ۲۲ بهمن، روز قدس و… اشاره کرد.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده ضمن تاکید بر اینکه کسانی که معتقد هستند که با شرکت نکردن در انتخابات فکر می‌کنند که می‌توانند مطالبات و اعتراضات خود را نشان دهند باید توجیه و راهنمایی شوند، گفت: این افراد باید حضور مؤثر و حداکثری داشته باشند و مطالبات خود را در عرصه انتخابات بیان کنند.

کد خبر 6032309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha