حماس در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی:

مقاومت تنها راه آزادی اسیران است

مقاومت تنها راه آزادی اسیران است

حماس در واکنش به شهادت یک اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی بیان کرد: تنها مقاومت قادر به آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های دشمن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به شهادت یک اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی بیان کرد: تنها مقاومت قادر به آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های دشمن است.

بر اساس این گزارش، جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت اسیر خالد الشاویش (۵۳ ساله) ساکن طوباس در زندان رژیم صهیونیستی را در نتیجه سیاست اهمال پزشکی به شدت محکوم کرد.

مسئول دفتر شهدا، اسرا و مجروحان جنبش حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که مسئولیت کامل شهادت این اسیر فلسطینی را متوجه رژیم صهیونیستی می‌دانیم.

وی تاکید کرد که مقاومت تنها گزینه برای آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی است.

ساعاتی قبل، هیئت امور اسرا و باشگاه اسیر فلسطین در بیانیه‌ای از شهادت خالد الشاویش اسیر ۵۳ ساله فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کرده بود: اسیر الشاویش از ساکنان اردوگاه الفارعه در طوباس و در زندان نفحه در بند اسارت بود.

این اسیر فلسطینی بیمار بود و از سال ۲۰۰۷ در زندان رژیم صهیونیستی اسیر و به ۱۱ مرتبه حبس ابد محکوم شده بود.

از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۹ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تحت شکنجه و به سبب شرایط سخت اسارت به شهادت رسیدند.

کد خبر 6034099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha