۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵

مدیرکل راهداری البرز:

تردد در تمام محورهای مواصلاتی البرز جریان دارد

تردد در تمام محورهای مواصلاتی البرز جریان دارد

کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: اکنون به غیر از محور جدید هشتگرد- طالقان و محور شمشک- دیزین تردد خودرو در تمام محورهای البرز جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف گفت: نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در راه‌های مختلف استان البرز مستقر و در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی با اشاره به فعال بودن ۱۱ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی البرز برای خدمت رسانی به رانندگان در صورت بروز اختلال ترافیکی افزود: تمهیدات لازم برای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان در محورهای استان اتخاذ شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی البرز هستیم و با تلاش نیروهای راهداری هیچیک از محورهای اصلی و فرعی استان مسدود نیست و تردد در آنها جریان دارد.

زندی‌فر تصریح کرد: با توجه به بارش برف در استان حجم تردد در آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده بهشت سکینه تا گرمدره سنگین است. تاکنون گزارشی مبنی بر بسته بودن راه‌های روستایی دریافت نکرده‌ایم اما هموطنان از سفرهای غیرضروری به جاده‌های کوهستانی و محورهایی همچون برغان و آتشگاه پرهیز کنند و در صورت لزوم حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه محور شمشک به دیزین و جاده جدید هشتگرد به طالقان هم همچنان مسدود است، از رانندگان خواست تا قبل از سفر با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

کد خبر 6036925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha